آنتی ویروس پادویش به یک میلیون نصب رسید

یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پادویش آنتی‌ویروسی کاملا ایرانی است که قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این آنتی‌ ویروس اخیرا از مزر یک‌ میلیون نصب عبور کرده است.
تبلیغات

در حاشیه‌ی بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ، سری به غرفه‌ی پادویش زدیم تا از جزئیات ضدویروس پادویش و نحوه‌ی کار آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

به‌گفته‌ی تیم پادویش، این آنتی‌ ویروس از فایروال نیز بهره می‌برد و تاکنون در موسساتی مانند وزارت علوم، جهاد کشاورزی و دانشگاه شهید بهشتی مورد نصب و استفاده قرار گرفته است. به‌علاوه، پادویش مدعی است که اخیرا توانسته یک میلیون کاربر حقیقی برای خود جذب کند. یکی از امکاناتی که پادویش در اختیار کاربران قرار می‌دهد، محافظت در برابر بدافزارهای حاضر در حافظه‌های فلش با فناوری UMP ویژه‌ی پادویش است. سیستم جلوگیری از نفوذ و هک شبکه و اسکن ویروس‌ها با استفاده از شبکه پردازش ابری پادویش از دیگر امکانات این آنتی‌ویروس ایرانی است.

پادویش

پادویش نسخه‌ی اندرویدی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز دارد که از هر دو محیط کاربری انگلیسی و فارسی و قابلیت ضدسرقت پشتیبانی می‌کند. با داشتن این قابلیت در صورت ربوده شدن گوشی می‌توانید موقعیت جغرافیایی آن را به‌دست آورید. تیم فنی پروژه‌ی اندروید پادویش به زومیت گفت که تیم توسعه تمام تلاش خود را برای پایین آوردن میزان مصرف رم اپلیکیشن آن انجام داده است و کاربران می‌توانند در خصوص کند نشدن دستگاه هنگام استفاده از پادویش مطمئن باشند. از دیگر قابلیت‌های پادویش، تجهیز نسخه‌ی ویندوزی آن به قابلیت ضدباج‌گیر است تا در برابر دسترسی بدافزار‌هایی از این دست مانند نمونه‌ی مشهور WannaCry به داده‌‌های کاربران، بایستد.

پادویش
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات