۴ میلیون کاربر از سیستم امنیتی Knox سامسونگ استفاده می‌کنند

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
دو سال از زمانی که سامسونگ راهکار امنیتی Knox را معرفی کرد، می‌گذرد. حالا خبری منتشر شده که ۴ میلیون کاربر در سراسر جهان از این سیستم امنیتی استفاده می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 یونگ‌جیپ کیم -نایب رئیس بخش توسعه آی‌تی و ارتباطات سامسونگ در پستی اعلام کرده که تا کنون ۴ میلیون کاربر در سراسر دنیا از سیستم امنیتی ناکس این غول کره‌ای کمک گرفته‌اند و در بازارهای تجاری و رده‌بالا این روند رشد خوبی دارد.

آخرین آماری که از تعداد کاربران Knox منتشر شده بود به ماه می سال ۲۰۱۴ میلادی برمی‌گردد که در آن زمان سامسونگ اعلام کرد، راهکار امنیتی این شرکت بیش از ۱.۸ میلیون کاربر دارد و به نظر می‌رسد طی یک سال و نیم گذشته این تعداد بیش از دو برابر شده است.

بعد از آن  نسخه‌ی ۲.۰ سرویس Knox معرفی و فروشگاه جداگانه‌ای برای اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و رده‌بالا را‌ه‌اندازی شد. همچنین اوایل سال جاری سامسونگ و بلک‌بری از ادغام پلتفرم امنیتی ناکس با سرویس WorkLife خبر دادند که حاصل همکاری SecuSuite و بلک‌بری است. با این تصمیم سرویس Knox بیش از پیش وارد بخش تجاری و رده‌بالا می‌شود. آیا شما هم از کاربران ناکس هستید؟ نظر شما در مورد این ویژگی امنیتی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات