جان مک‌آفی موسس شرکت مک‌آفی دستگیر شد

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
جان مک‌آفی که از خود با عنوان «میلیونر غیرعادی» نام می‌برد، دوباره دردسرساز شده است. پلیس ایالتی تنسی او را هنگام رانندگی تحت‌تاثیر دارو‌های روان‌گردان و در حالی که اسلحه به همراه داشته، دستگیر کرده است.  برای جزییات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 مک‌آفی اهل کالیفرنیا که همه او را به واسطه‌ی تاسیس شرکت امنیتی مک‌آفی می‌شناسند و پیش‌تر نیز در کشور کوچک بلیز در جنوب شرق مکزیک تحت تعقیب پلیس بوده‌ است، در ایالت تنسی به دلیل حمل اسلحه و رانندگی در حال مستی دستگیر شده است.

دستگیر شدن جان مک‌آفی

مک‌آفی در بزرگراهی در تنسی توسط گشت پلیس دستگیر شده است. شیلا آستین یکی از مسئولین کلانتری محلی، پس از تایید هویت وی گفت:

واقعا نمی‌دانم چرا مک‌آفی باید به شهر کوچکی مثل شهر ما بیاید!

 بورلی داناوی مسئول دادگاه محلی افزود که مک‌آفی در  شهر لکزینگتون اقامت دارد. هم‌چنین وی ضمانت ۵ هزار دلاری را برای آزادی مک‌آفی تعیین کرده است.

جان مک‌آفی زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. وی در سال ۲۰۱۰ شرکت امنیتی خود را به اینتل فروخت. ولی اینتل سال قبل نام شرکت را به اینتل سکیوریتی تغییر داد؛ زیرا معتقد بود نام مک‌آفی با قانون‌شکنی همراه است.

مک‌آفی مقدار زیادی از ثروت ۱۰۰ میلیون دلاری خود را در بحران مالی سال ۲۰۰۸ از دست داد. در سال ۲۰۱۲ زمانی که در کشور بلیز اقامت داشت، پلیس برای قتل رخ داده در همسایگی منزل مک‌آفی به وی مراجعه می‌کند. اما مک‌آفی فرار می‌کند و مدتی بعد نیز از کشور خارج شده و به رسانه‌ها بی‌گناهی خود را در این حادثه اعلام می‌کند. پلیس نیز پس از این حادثه محل مستقر مک‌آفی در بلیز را تخریب می‌کند. وی سال گذشته و در خلال مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان مانی اظهار داشت:

تمام دارایی من در بلیز بود و پس از ترک آنجا هیچ چیزی برایم باقی نمانده بود.

پس از اتفاقات بلیز، او به مونترال نقل مکان کرد تا در کنار همسرش جنیس زندگی کند ,و در نهایت نیز به ایالت تنسی در آمریکا می‌رود. مک‌‌آفی در حال حاضر شرکت جدیدی با نام Future Tense Secure Systems را اداره می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات