ال جی همچون سامسونگ و گوگل برای محصولاتش بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه منتشر می کند

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پس از کشف مشکل امنیتی در اندروید که با نام Stagefright شناخته می‌شود، دو کمپانی سامسونگ و گوگل اعلام کردند که برای محصولات خود بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه منتشر خواهند کرد. حال ال‌جی نیز اعلام کرده که در این حوزه به سامسونگ و گوگل می‌پیوندد.
تبلیغات

پس از اینکه یک موسسه‌ی امنیتی پی به وجود یک مشکل در اندروید برد، سامسونگ و گوگل اعلام کردند که برای محافظت از محصولات مبتنی بر اندروید خود بصورت ماهیانه اقدام به انتشار بروزرسانی خواهند کرد. حال ال‌جی نیز اعلام کرده که همچون آنها به صورت ماهیانه آپدیت‌های ماهیانه برای محصولاتش ارائه می‌کند.

سخنگوی ال‌جی در گفتگو با Wired تایید کرده که ال‌جی نیز بروزرسانی‌های ماهیانه را برای محصولاتش منتشر خواهد کرد که پس از آن اپراتورهای مخابراتی اقدام به انتشار این بروزرسانی برای مشترکانشان خواهند کرد. یکی از کارکنان گوگل نیز این موضوع را در جریان کنفرانس Black Hat 2015 تایید کرده است.

با توجه به اهمیت روزافزون امنیت گجت‌های هوشمند، اهمیت انتشار بروزرسانی‌های امنیتی توسط کمپانی‌های تولیدکننده نیز بسیار افزایش یافته است. از این‌رو بهتر است کمپانی‌ها به جای انتظار برای انتشار یک بروزرسانی کلی، بروزرسانی‌های امنیتی را که مشکلات موجود را حل می‌کند، در قالب بسته‌های ماهیانه در اختیار کاربران قرار دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات