مشخصات گلکسی A42 5G منتشر شد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A42 5G ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.
تبلیغات

ابتدای ماه گذشته بود که اطلاعاتی منتسب به گوشی جدیدی از سامسونگ با نام گلکسی A42 5G منتشر شده بود. این اطلاعات شامل تعدادی عکس و مشخصات معدودی نظیر صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی AMOLED، بود. اما سامسونگ در روز گذشته جزئیات بیشتری از سخت‌افزار این گوشی هوشمند را برای علاقه‌مندان منتشر کرد. در اینفوگرافیک  زیر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G مشاهده می‌شود.

مشخصات گلکسی a42 5g

صفحه‌نمایش گلکسی A42 5G از نوع super AMOLED و دارای وضوح تصویر HD+ است. در پشت این دستگاه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید f/2.2، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 و یک حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی f/2.4 قرار دارد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل f/2.2 است.

نام تراشه گلکسی A42 5G مشخص نیست. پردازنده ۸ هسته‌ای این دستگاه شامل یک پردازنده دو‌ هسته‌ای ۲/۲ گیگاهرتزی و یک پردازنده شش هسته‌ای ۱/۸ گیگاهرتزی است. به‌نظر می‌رسد این تراشه، باتوجه‌به این پیکربندی و بیشینه سرعت کلاک پردازنده، اسنپ‌دراگون 750G SoC باشد که به‌تازگی معرفی شده و از آن در شیائومی Mi 10T Lite استفاده شده است.

وابسته به مدل انتخابی شما، حافظه موقت گوشی ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت ظرفیت دارد. ظرفیت ذخیره‌سازی در این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و برای افزایش حافظه می‌توان از microSD استفاده کرد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه با حداکثر توان ۱۵ وات قابل شارژ است. گلکسی A42 5G دارای حسگر اثر انگشت داخل صفخه نمایش است و در رنگ‌های Prism Dot مشکی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ هنوز مشخص نیست اما به‌طور حتم از گلکسی A51 5G ارزان‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات