از تلویزیون قابل حمل تا پنل OLED شفاف؛ گزارش زومیت از نمایشگاه ال‌جی در ابوظبی [تماشا کنید]

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی مراسم Showcase ال‌جی
ال‌جی در رویداد LG Showcase 2024 جدیدترین محصولاتش از تلویزیون‌، مانیتور و ویدیو پروژکتور گرفته تا یخچال فریزر و اسپیکرها را به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

در رویداد LG Showcase 2024 که در شهر ابوظبی برگزار شد، محصولات جذاب پرشماری از تلویزیون و مانیتور گرفته تا ویدیو پروژکتور و یخچال فریزر به‌نمایش درآمدند که تعدادی از آن‌ها در رویداد CES امسال معرفی شده بودند.

از جمله‌ی محصولات چشم‌گیر ال‌جی می‌توان به تلویزیون قابل‌حمل StandbyME Go اشاره کرد؛ محصولی که علاقه‌مندان تماشای تلویزیون امکان می‌دهد که یک تلویزیون ۲۷ اینچی را در جعبه‌ای ویژه قرار دهند و با خود به هر جایی ببرند. با باز کردن جعبه می‌توان صفحه‌نمایش را به‌راحتی بالا برد، چرخاند، کج کرد یا در حالت عمودی قرار داد و از تماشای محتوا لذت برد.

تلویزیون قابل حمل ال‌جی StandByMe Go
تلوزیون قابل حمل StandbyME Go
عکاس: محمد مردانه / زومیت

از دیگر محصولات جدید ال‌جی که توجه من را به خود جلب کرد، پروژکتوری به‌نام CineBeam Qube بود؛ جعبه‌ی کوچک دسته‌داری که در واقع یک ویدیو پروژکتور با قابلیت نمایش ویدیوهای 4K است و ظاهری نوستالژیک مشابه پروژکتورهای قدیمی دارد.

ویدیو پروژکتور ال‌جی CINE Beam Q
پروژکتور CineBeam
عکاس: محمد مردانه / زومیت

در مراسم LG Showcase محصولات جذاب دیگری نیز به نمایش درآمدند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اولین و تنها تلویزیون 4K و ۱۲۰ هرتزی تماماً بی‌سیم دنیا، پنل OLED شفاف، صندلی ماساژور و مانیتورهای گیمینگ با زمان پاسخ‌دهی بسیار پایین اشاره کرد.

تلویزیون بی‌سیم OLED M4 97 ال‌جی
تلوزیون OLED M4
ماساژور Arte Chair ال‌جی
صندلی ماساژور Arte

در ادامه از شما دعوت می‌کنم تا گزارش ویدیویی زومیت از مراسم LG Showcase 2024 را تماشا کنید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات