بازدید از غرفه مادیران در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۲۲

جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
غرفه مادیران در نمایشگاه لوازم خانگی
مادیران در دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، جدیدترین محصولات خود از جمله تلویزیون miniLED تی‌سی‌ال را به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی از ۲۹ آذرماه شروع به‌کار کرده است و امروز، دوم دی‌ماه خاتمه می‌یابد. برهمین اساس زومیت تصمیم گرفت تا در جریان بازدید از این نمایشگاه، به غرفه‌ی مادیران، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های داخلی فعال در حوزه‌ی لوازم خانگی نگاهی بیندازد.

مادیران در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه‌ی بزرگی برگزیده است تا جدیدترین محصولات خود از دو برند ایکس‌ویژن (X.Vision) و تی‌سی‌ال (TCL) را به‌نمایش بگذارد. در غرفه‌ی مادیران محصولات متنوعی از دسته‌های یخچال‌فریزر و لباسشویی گرفته تا تلویزیون‌های 4K به‌چشم می‌خورد.

بی‌شک می‌توان ستاره‌ی مادیران در دومین دوره از نمایشگاه لوازم خانگی را تلویزیون C835 از برند TCL دانست. دلیل اهمیت این تلویزیون به فناوری به‌کاررفته در پنل آن بازمی‌گردد؛ تلویزیون LCD تی‌سی‌ال از نور پس‌زمینه‌ی خود را به‌جای LED-های مرسوم از تعداد زیادی miniLED تأمین می‌کند تا بدین‌ترتیب بنابر اعلام شرکت سازنده، به حداکثر روشنایی بسیار چشم‌گیر ۱۰۰۰ نیت برای نمایش ویدیوهای HDR دست یابد.

به‌لطف فناوری miniLED تلویزیون C835 می‌تواند گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها را در عین ارائه‌ی رنگی مشکی عمیق پوشش دهد. تلویزیون جدید تی‌سی‌ال از سیستم‌عامل GoogleTV بهره می‌برد و قابلیت نوسازی تصویر با نرخ ۱۴۴ هرتز را نیز دارد که برای گیمرها خبر بسیار خوشایندی به‌شمار می‌آید.

زومیت پیشتر نگاهی به تلویزیون TCL C635 با فناوری QLED نیز انداخته بود که پیشنهاد می‌کنیم برای پی‌بردن به تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن، حتما ویدیو‌ی جعبه‌گشایی TCL C635 را تماشا کنید. این تلویزیون در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی به‌فروش می‌رسد و در نمایشگاه لوازم خانگی نیز به‌نمایش گذاشته شده است.

در ادامه‌ی بازدید از غرفه‌ی مادیران، به لباسشویی‌ها و یخچال‌فریزرهای تی‌سی‌ال در کنار محصولاتی همچون تلویزیون‌های 4K و ماشین‌های ظرفشویی کم‌صدای ایکس‌ویژن نگاهی انداختیم که توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن‌ها، گزارش ویدیویی زومیت را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات