گزارش زومیت از نشست خبری بانک آینده: برخورد نزدیک با آینده

گزارش زومیت از نشست خبری بانک آینده: برخورد نزدیک با آینده

امروز بخش خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک آینده نشست خبری خود را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و در باره‌ی نقش نطام بانکی کشور در توسعه‌ی زیرساخت و ایجاد آگاهی برای تجربه‌ی فناوری اطلاعات تاکید و علاوه برآن به معرفی چند محصول جدید از جمله ایران کارت پرداخت.

نشست خبری خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک آینده با حضور خبرنگاران در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

مهندس عبدالرضا شریفی حسینی - معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده به نقش نظام بانکی کشور در توسعه زیرساخت و ایجاد آگاهی برای تجربه‌ی فناوری اطلاعات به‌عنوان ابزاری در بهبود کیفیت زندگی مردم ایران پرداخت. وی با اشاره به رویکرد بانک آینده در توسعه‌ی محصولات بانکداری الکترونیکی، به نقش کاربردپذیری و شخصی‌سازی این دسته از محصولات اشاره کرد. وی در مورد مفهوم  «برخورد نزدیک با آینده» به اهمیت همراهی با مشتریان و مخاطبان بانک در همه زمینه‌ها و بویژه در کنار مشتری برای درک نیازهای مرتبط با امور خدمات بانکداری ایشان به عنوان رویکرد خاص بانک آینده اشاره کرد.

بانک آینده - شریقی حسینی

بانک آینده با «مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی»، نیاز او را شناسایی و راه‌حلی مناسب برای آن ارائه می‌دهد. راه حلی که با دید آینده‌نگر این بانک توسعه می‌یابد. در این برخورد نزدیک، فاصله بانک با مشتری از میان می رود و درک بیشتری همراه با تعامل در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه می‌شود و این همان برخورد نزدیک با آینده است. اینگونه و با تکیه بر مفهوم  «برخورد نزدیک با آینده»، تجربه «نزدیک بودن»، محور یگانه و کلیدی در تعریف و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی معرفی می‌شود و مشتریان و مخاطبان در راستای تجربه‌ای متفاوت، شخصی و متناسب سازی شده، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده را دریافت می‌کنند. برخی از این خدمات شامل «پیشخوان مجازی»،«پیشخوان تلفنی»، «سامانه‌ی هدف» و چندین برنامه کاربردی بانکداری همراه هستند.

بانک آینده

در «پیشخوان مجازی»، ارتباط نزدیک با آینده با ارائه خدمات تحویل درمحل میسر می‌شود، در «پیشخوان تلفنی» برای اولین بار در کشور، خدمات بانکی به درخواستی با یک تلفن در محل مشتری تحویل می‌شود. در «سامانه هدف»، رویکرد «برخورد نزدیک» از جنس تعامل و درک نیازها و مراقبت و راهنمایی مشتری از نزدیک، است. شخصی‌سازی خدمات بانکداری الکترونیکی پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارائه راه حل مناسب برای وی است.

بانک آینده

ارائه‌ی محصولاتی مانند "خودپرداز غیر نقد"، "سینما کارت" و کارت برگشت نقدی "ایران کارت" و همچنین توسعه‌ی شبکه خودپردازهای بانک از تجربه‌های موفق مشارکت و ارتباط با سازمان‌های دیگر در ارائه‌ی خدمات بانکداری الکترونیکی بوده است.

«ایران کارت» طرحی است که براساس الگوهای موفق دنیا طراحی و برای اولین بار در کشور توسط بانک آینده عملیاتی شده است. در این طرح یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و با آن خرید سودمندی را تجربه خواهید کرد.

با ایران کارت می توانید هر روز و در همه پایانه های فروشگاهی و درگاه های پرداخت اینترنتی خرج کنید و علاوه بر خرید کالا، بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت «برگشت نقدی» دریافت کنید.

در همه خریدها، سفرها، رستوران ها، باشگاه ها، هتل ها و ... از ایران کارت استفاده کنید و ضمن برگشت نقدی از «امتیازهای تشویقی» ایران کارت بهره‌مند شوید.

امتیاز تشویقی، امتیازی است که به ازای هر خرید به شما اختصاص می یابد. با افزایش امتیاز تشویقی می توانید سطح (رنگ) کارت خود را ارتقاء دهید.تغییر سطح به معنای درصد بیشتر برگشت پول و دریافت خدمات جذاب تر است.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید