اکسپریا ایکس زد وارد ایران شد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اکسپریا ایکس زد، پرچمدار جدید سونی که ماه پیش در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی شد، دیشب طی مراسمی در ایران معرفی و ورود آن به بازار کشور اعلام شد.
تبلیغات

در مراسم رونمایی از اکسپریا XZ، جیسون اسمیت، مدیر عامل جدید شرکت سونی موبایل خاورمیانه Xperia XZ را نه تنها نمونه‌های نمایش فناوری دانست بلکه از آن به عنوان ابزاری برای کارآمدتر کردن ارتباطات کاربران یاد کرد.

جیسون اسمیت همچنین از استراتژی‌های جدی سونی گفت: «استراتژی آینده‌ی سونی-موبایل ادامه‌ی ارائه محصولاتی است که در نزدیک‌ترین نقطه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. ما می‌خواهیم شما را برای انجام کارهای بیشتر توانمندتر سازیم و ارتباطات شما را سریع‌تر و راحت‌تر کنیم. ما می‌خواهیم با درک هوشمند نیازها، فعالیت‌ها و رفتارهای شما از ارتباطات ساده فراتر رویم. این باور ماست که یک دستگاه «هوشمند» باید ارتباطات را بدون دردسر مقدور سازد و زندگی خوشایندی برای شما ایجاد کند.»

جیسون اسمیت - مدیرعامل سونی موبایل در خاورمیانه

وی به بازخوردهای مثبت معرفی اکسپریا ایکس زد پس از نمایشگاه ایفا برلین اشاره کرد و گفت: «شاهد بازخوردهای مثبت و ابراز علاقه‌ی چشم‌گیری به این محصول بوده‌ایم. Xperia XZ نگینی است بر تاج ما و پیشرفت بزرگی است که در تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده‌ایم.»

Xperia XZ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته سونی، شامل حسگر تصویر Exmor RS برای موبایل، لنز G و موتور پردازش تصویر BIONZ برای موبایل، به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در تلفن‌های هوشمند مجهز است. ما آن را فناوری ردیابی سه گانه تصویر نامیده‌ایم. شما به‌لطف این فناوری می‌توانید هر لحظه‌ای را به‌محض دیدن آن ثبت کنید، بدون هیچ‌گونه تارشدگی، در روز یا شب و با رنگ‌هایی واقعی.

اکسپریا ایکس زد / Xperia XZ Sony

مدیرعامل سونی موبایل در منطقه باور دارد که Xperia XZ نه‌تنها مملو از فناوری‌های فوق‌العاده و قدرتمند است، بلکه بسیار زیبا طراحی شده است و تناسبی کم‌نظیر بین طراحی، فناوری و شما ایجاد می‌کند.

وی همچنین در ادامه به ابزارهای جدید سونی موبایل که به تازگی وارد بازار جهانی شده‌اند نیز اشاره کرد:

Xperia Ear «گوشی دستیار شخصی»، محصول هوشمند Hands free است که شیوه‌ی جدید برقراری ارتباط را ارائه می‌کند. این هدفون کوچک بلوتوث به شما اجازه می‌دهد زمانی که در حال حرکت هستید یا به انجام چند کار مشغولید، بدون دخالت دست، ارتباط برقرار کنید و اطلاعات و راهنمایی‌های مفیدی دریافت کنید. Xperia Ear تعامل صوتی طبیعی و قابل اعتمادی را ارائه می‌کند و با عملکردی حسی و با اتصال بی‌سیم به تلفن هوشمند شما، به فرمان‌های صوتی پاسخ می‌دهد.

مراسم رونمایی از اکسپریا ایکس زد

محصولات هوشمند دیگر خانواده‌ی اکسپریا، « Xperia Agent  و Xperia Projector » همگام با کاوش امکانات بیشتر برای ایجاد فرصت‌های جدیدی در قلمرو تعامل با مردم، به تکامل خود ادامه می‌دهند.

اکسپریا ایکس زد همین هفته بصورت عمده در بازار کشور عرضه می‌شود و سونی طرح ویژه‌ای را برای مشتریان اول این محصول در نظر گرفته است که به زودی جزئیات آن را اعلام خواهد کرد. هنوز قیمت دقیق اکسپریا ایکس زد اعلام نشده است.

برای آشنایی کامل با پرچمدار امسال سونی، نگاه نزدیک زومیت به این گوشی را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات