پازل: رنگ‌بندی | جایزه هفته: یک دستگاه هارددیسک ADATA مدل HD720

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و بیستمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و بیستمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و نوزدهم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه هارددیسک ADATA مدل HD720 اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود که رابطه‌ای خاص بین اعداد را نمایش می‌داد.در این پازل، عدد سمت راست علامت مساوی برابر با تعداد حروف لاتین عدد سمت چپ بود.

بر همین اساس، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۴ یعنی عدد ۳ است. لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برنده خوش‌شناس «پازل صد و نوزدهم زومیت» عبارت است از:

آقای مهدی امین‌راد، ۱۸ ساله از تبریز، دیپلم ریاضی فیزیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت سونی‌موبایل، به برنده، یک دستگاه Xperia M5 سونی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای امین‌راد تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۲۰: جمعه ۴/دی/۱۳۹۴(معمای ریاضی؛ سطح آسان)

سعید سه تی‌شرت به رنگ‌های سیاه، سفید و آبی، سه جفت کفش به رنگ‌های سیاه، سفید و آبی و سه شلوار به رنگ‌های سیاه، سفید و آبی دارد. سعید به چند روش می‌تواند لباس‌های خود را به تن کند؟

  • ۱: ۶
  • ۲: ۹
  • ۳: ۱۲
  • ۴: ۲۷

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه مــوارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 120در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاســخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات