پازل: مثلث و زاویه | جایزه هفته: دو دستگاه پاوربانک ای‌دیتا مدل PV150

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و نهمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و نهمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و هشتم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، پاوربانک ای‌دیتا مدل PV150 اهداء خواهد شد.

اگر پازل هفته گذشته را بررسی و یادداشت کنیم، پاسخ به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.بر همین اساس، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۳ یعنی بهرام است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و هشتم زومیت» عبارتند است از:

آقای محمد آفرین، ۱۹ ساله از شوشتر، دانشجوی مهندسی کامپیوترآقای محمد جباری، ۱۸ ساله از تهران، دانشجوی مهندسی کامپیوتر آقای عبداله شریفی، ۲۶ ساله از کرمان، دانشجوی دکترای مهندسی صنایعخانم مهرناز صابری، ۲۴ ساله از اصفهان، فارغ‌التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات (IT)

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هریک از برندگان، یک دستگاه اسپیکر بی‌سیم اندرومدیا مدل W4 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر چهار برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۰۹: جمعه ۱۷/مهر/۱۳۹۴(معمای ریاضی؛ سطح ساده)

به تصویر زیر دقت کنید.

Puzzle 109

خطوط BC و DE، دو خط موازی هستند.زوایه سبز رنگ برابر ۵۰ درجه و زاویه بنفش برابر با ۸۰ درجه است.با توجه به این اطلاعات، زاویه قرمز چند درجه است؟

  • ۱: ۶۰ درجه
  • ۲: ۵۰ درجه
  • ۳: ۴۰ درجه
  • ۴: ۳۰ درجه

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه مــوارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 109در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاســخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات