پازل: بلندترین دانش‌آموز | جایزه هفته: چهار دستگاه اسپیکر بی‌سیم اندرومدیا مدل W4

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و هشتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و هفتم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به چهار نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، اسپیکر بی‌سیم اندرومدیا مدل W4 اهداء خواهد شد.

اگر پازل هفته گذشته را بررسی کنیم، در برخی از گزینه‌های ارائه شده به تناقض می‌رسیم.بر همین اساس، پاسخ پازل هفته‌ی قبل گزینه ۲ است، یعنی عبارت فقط جمله سوم صحیح است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و هفتم زومیت» عبارتند است از:

سالار سلطان‌پور ۲۴ ساله از مشهد دانشجوی ارشد الکترونیکعلیرضا اسکندری ۲۱ ساله از اصفهان دانشجوی مهندسی برق

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هریک از برندگان، یک دستگاه هارددیسک ضدآب ای‌دیتا مدل HD720 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر دو برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۰۸: جمعه ۱۰/مهر/۱۳۹۴(معمای منطقی؛ سطح ساده)

در یک مدرسه، قد پنج نفر از دانش‌آموزان را اندازه‌گیری کرده و یادداشت کرده‌اند. بعد از مقایسه قد دانش‌آموزان، اطلاعات زیر به دست آمده است:

- مهران، از سعید بلندتر و از بهرام کوتاهتر است.- دانیال، از بهروز بلندتر و از مهران کوتاهتر است.

با توجه با این اطلاعات، بلندترین دانش‌آموز کیست؟

  • ۱: مهران
  • ۲: سعید
  • ۳: بهرام
  • ۴: دانیال

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 108در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات