پازل:میز هشت‌نفره | جایزه هفته: دو دستگاه هارددیسک اکسترنال ای‌دیتا مدل HV100

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با نود و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. نود و هشتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره نود و هفت و یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، هارددیسک اکسترنال ای‌دیتا مدل HV100 اهداء خواهد شد.

همانگونه که بسیاری از کاربران حدس زده‌ بودند، پاسخ پازل هفته گذشته برابر با مجموع عددهای ربع‌دایره‌‌ای بود که روبروی علامت‌سؤال قرار گرفته بود.

بر همین اساس، پاسخ پازل هفته قبل برابر با عدد ۱۷ است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل نود و هفتم زومیت» عبارت‌اند از:

آقای مهدی الماسی، ۲۶ ساله از همدان، فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد هوش‌ مصنوعیخانم سپیده‌سادات کفایی ضیایی، ۲۴ ساله از کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد حسابداریآقای میثم محمدی دستجردی، ۲۴ ساله از قزوین، فارغ‌التحصیل مهندسی عمرانآقای بهروز نادری، ۲۸ ساله از اصفهان، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوترآقای امیرمحمد ناصری، ۱۸ ساله از شهرکرد، دیپلم ریاضی‌فیزیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هریک از برندگان، یک دستگاه چندراهی برق هانت‌کی مدل SZN507 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به برندگان تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

توضیح: پازل شماره ۹۶ براساس معمای مطرح شده در یکی از کتاب‌های پازل‌های ریاضی طرح شده و بر همان اساس پاسخ آن بیان شده بود. با این حال ضمن تشکر از دقت‌نظر شما، از اشتباه ایجاد شده در بیان مفهوم و سوءتفاهم ناشی از آن، صمیمانه از کاربران گرامی عذرخواهی کرده و پوزش می‌طلبیم.

معمای شماره ۹۸: جمعه ۲/مـرداد/۱۳۹۴(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

هشت دوست با نام‌های مینا، رضا، سعید، الهام، دانیال، مهران، مونا و مریم به دور یک میز دایره‌شکل نشسته‌اند:

- مونا در کنار مریم نشسته است.- مهران از سمت چپ مونا سومین نفر و از سمت راست الهام سومین نفرمحسوب می‌شود.- الهام از سمت چپ رضا، دومین نفر محسوب می‌شود.- مینا روبروی مهران نشسته و سعید دومین نفر از سمت راست مینا محسوب می‌شود.

با توجه به این اطلاعات، سمت چپ مریم چه کسی نشسته است؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل : // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 98در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات