پازل: مکعب‌ها | جایزه هفته: سه دستگاه فلش‌درایو ADATA مدل UD320

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هشتاد و هفتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هشتاد و هفتمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هشتاد و ششم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به سه نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، فلش‌درایو ADATA مدل UD320 اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره هشتاد و شش زومیت در تصویر زیر آمده است:

Puzzle 86 Answer

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برنده خوش‌شناس «پازل هشتـاد و ششم»:

آقای پیمان زالی‌پور، ۲۳ ساله از شیراز، لیسانس برق

همـــانــگـــونــه کــه پیـــش‌تر نیـــز اشـــاره شـــده بـــود، از طرف شرکت آونگ، بـــه برنــــده، یک دستگـــاه هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HC500 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای زالی‌پور تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۸۷: جمعه ۱۸/اردیبهشت/۱۳۹۴(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

قطعه چوبی را به صورت یک مکعب مستطیل با ابعاد ۳ در ۱۰ در ۱۴ تراشیده و ۶ وجه خارجی آن را با رنگ صورتی، رنگ می‌کنیم. اگر این مکعب، به مکعب‌های کوچکی با ابعاد یک در یک در یک بریده شود، چه تعداد از این مکعب‌های کوچک، وجه یا وجه‌های صورتی خواهند داشت؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 87در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات