پازل: جشن تولد | جایزه هفته: یک دستگاه اسمارت واچ ۲ سونی

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هشتاد و دومین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هشتاد و دومین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هشتاد و یکم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت سونی‌موبایل برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه اسمارت واچ ۲ سونی اهداء خواهد شد.

پازل هفته گذشته، یک معمای منطقی بود که پاسخ آن در ادامه آمده است:

مقام اول: سعید، نام اثر: نگاهمقام دوم: بهروز، نام اثر: شبمقام سوم: مسعود، نام اثر: آسمانمقام چهارم: فرهاد، نام اثر: دریا

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برنده خوش‌شناس «پازل هشتاد و یکم»:

آقای آرمین سلیمی‌کیا، ۲۲ ساله از ارومیه، کارشناس برق الکترونیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت سونی‌موبایل، به برنده، یک دستگاه تلفن هوشمند اکسپریا T3 سونی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای سلیمی‌کیا تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۸۲: جمعه ۷/فروردین/۱۳۹۴(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

چهار مادر به همراه فرزندان خود در یک جشن تولد کوچک شرکت کرده‌اند. کودکان شرکت‌کننده در این جشن، ۱، ۲، ۳ و ۴ ساله هستند. این مراسم، جشن تولد فرزند یلدا بوده است. رضا، بزرگ‌ترین کودک شرکت‌کننده در این جشن نبود. الهه یک سال پیش صاحب دختری به نام مهناز شد. جشن تولد بعدی فرزند باران، سومین جشن تولد او خواهد بود. یکتا بزرگتر از دانیال است. فرزند یگانه، بزرگ‌ترین کودک این مراسم و دانیال از فرزند باران بزرگتر است.

با توجه اطلاعات بالا نام مادر، فرزند و سن فرزند را تعیین کنید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 82در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات