پازل: نمره‌های پایانی | جایزه هفته: یک دستگاه دوربین ورزشی و فیلمبرداری شیائومی YI

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما ارائه شده است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و سی‌ و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» اولین روز خرداد ماه سال ۱۳۹۵ خوش آمدید! صد و سی‌ و هشتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و سی‌ و هفتم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت فروشگاه اینترنتی چهل‌بازار برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه دوربین ورزشی و فیلمبرداری شیائومی YI اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش سخت بود.

آنچه در معمای هفته گذشته آمد، حروف اول ماه‌های سال بود که به جای فروردین از بهمن شروع شده و دو به دو در یکدیگر قرار گرفته بودند.

با توجه به همین توضیح، به این نتیجه می‌رسیم که پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۲ یعنی ترکیب‌های «خت و ما» است. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و سی‌ و هفتم زومیت» عبارتند از:

آقای سید امیرحسین تنکابنی، ۲۵ ساله از  تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی صنایعآقای پوریا درستکار، ۱۸ ساله از  تبریز، دیپلمخانم حلیمه علی‌صوفی، ۲۹ ساله از  زابل، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد زبان‌ شناسیآقای مهدی کیقبادی، ۲۴ ساله از  تهران، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی هسته‌ایخانم نیلوفر نعلبندی، ۱۹ ساله از  یزد، محصل

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف فروشگاه اینترنتی چهل‌بازار، به هر یک از برندگان، یک دستگاه تقویت‌کننده سیگنال وای‌فای شیائومی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر پنج برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۳۸: شنبه ۱/خرداد/۱۳۹۵

(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

مجموع نمرات رضا در امتحان‌های جغرافی و تاریخ برابر با ۱۶۰ شده است. اگر یک‌سوم نمره او در درس جغرافی برابر با نصف نمره او در درس تاریخ باشد، رضا چه نمره‌ای در امتحان تاریخ کسب کرده است؟

  • ۱:  ۱۲۴
  • ۲: ۱۱۰
  • ۳: ۹۶
  • ۴: ۶۴

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر پاسخی مرتبط با پازل در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 138در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، از طریق ایمیل‌آدرس پازل و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات