پازل سی‌ و نهم: مربع‌های پنهان | جایزه این هفته: چهار دستگاه فلش‌درایو اِی‌دیتا

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌ و نهمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ و نهمین قسمت از سری «پازل» همچون گذشته شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره سی و هشت و البته یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، به قید قرعه به چهار نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، چهار دستگاه فلش درایو با برند ADATA و ظرفیت ۱۶ گیگابایت اهداء خواهد شد.

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی شما کاربران همیشگی و خوب زومیت تشکر می‌نماییم. به علت برخی مشکلات پیش آمده، متن پازل هفته گذشته با مشکلاتی روبرو شده و در طول هفته گذشته آن را اصلاح نمودیم. از تمام کاربران گرامی پازل صمیمانه پوزش می‌طلبیم. در طول هفته گذشته ۷۷۵۰ نفر در پازل سی‌ و هشتم شرکت کردند. اما پاسخ معما:

- قتل نخست: خانم قرمز + چاقو + آشپزخانه- قتل دوم: آقای ارغوانی + طناب + فرودگاه- قتل سوم: آقای آبی + چوب بیسبال + کتابخانه- قتل چهارم: خانم بنفش + اسلحه‌گرم + موزه

کاربران زیادی به پازل سی‌ و هشتم پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

برنده خوش‌شانس «پازل سی و هشتم»، آقای محمد حسین مهدوی، از تهران هستند. ایشان ۱۹ ساله و دانش‌آموز پیش‌ دانشگاهی دبیرستان علامه حلی  هستند. همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، از طرف شرکت آونگ، به آقای مهدوی یک دستگاه درایو SSD اِی‌دیتا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت اهداء خواهد شد.

معمای شماره ۳۹: جمعه ۹/خرداد/۱۳۹۳

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

Puzzle 39

چند مربع در تصویر بالا می‌بینید؟

توضیح: رنگ طوسی، به عنوان زمینه طرح استفاده شده است. برای یافتن جواب، فقط خطوط سیاه‌رنگ را مدنظر قرار دهید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس:  //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 39در بدنه ایمیل نیز پاسخ معما، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج نمایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات