پازل سی‌ و یکم: دنباله‌ای از هشت‌ها | جایزه این هفته: دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable - تمدید شد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌ و یکمین قسمت از سری «پـــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ و یکمین «پازل» که اولین قسمت از سری «پـــازل» در سال ۱۳۹۳ نیز محسوب می‌شود، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره سی و یک «پازل» جدید!

به دلیل تعطیلات نوروزی و مشکلات ارسال جوایز، پازل هفته پیش را برای این هفته نیز تمدید می‌کنیم، اگر فرصت شرکت در پازل هفته پیش را نداشتید می‌توانید این هفته نیز شانس خود را امتحان کنید.

ضمن تبریک نوروز باستانی و فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ از شما دعوت می‌کنیم با «پازل» سی و یکم همراه ما باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، بین کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، به دو نفر، دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره سی

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. با توجه نوع معمای مطرح شده، در طول هفته گذشته نزدیک به ۳ هزار نفر در «پازل سی‌ام» شرکت کردند. اما پاسخ معما:

سؤالی که هفته پیش منتشر شد، یکی از معروف‌ترین و متداول نمونه‌های موجود در دسته سؤالات هوش بود؛ به طوریکه گمان می‌کردیم، تعداد بسیار زیادی از کاربران به آن پاسخ خواهند. در میان پاسخ‌های ارسالی، بعضی از کاربران به الگوهای ریاضی رسیده بودند. اما سؤال مطرح شده در دسته هوش بود، لذا می‌بایست به دنبال الگوهای دیگری باشیم.

دنباله حروف نمایش شده، از حروف اول کلمات متن پازل تشکیل شده بود. با توجه به این مسأله، دنباله به صورت زیر خواهد بود:

الف، م، ح، ب، س، ز، ر، ح، ب

کاربران زیادی به «پازل سی‌ام» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

اما برندگان خوش‌شانس «پازل سی‌ام» عبارتند از:

آقای امین باقرزاده همایی، ۲۴ ساله از بندرعباس، فوق دپیلم بهداشت حرفه‌ایآقای مسلم دریس جرفی، ۲۰ ساله از آبادان، دانشجوی کارشناسی ITآقای سجاد ساجدی‌پور، ۲۲ ساله از اهواز، دانشجوی کارشناسی شهرسازیآقای محمد عطفی، ۲۵ ساله از اهر، فارغ‌التحصیل کاردانی برق آقای حمید غلامی، ۲۷ ساله از تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی عمران

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۳۱: جمعه ۱/فروردین/۱۳۹۳

(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

آیا می‌توانید به کمک هشت عدد ۸، به عدد ۱۰۰۰ برسید؟ استفاده از هر نماد ریاضی در این رابطه مجاز است.

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمــــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #31در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمــا، نام و نام‌خانوادگی و شـمـاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید تا به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable امتحان کنید.بدنه این هارد ضد ضربه 3 لایه با مواد سیلیکونی مخصوص می باشد که در 4 جهت ضربه را دفع می کند. همانطور که کیفیت تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا برای کاربران عادی در حال افزایش می باشد، HD650 در حجم های 500 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می گردد تا فضای کافی در اختیار زندگی دیجیتال امروز شما قرار دهد.برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

به دلیل تعطیلات نوروزی و مشکلات ارسال جوایز، پازل هفته پیش را برای این هفته نیز تمدید می‌کنیم، اگر فرصت شرکت در پازل هفته پیش را نداشتید می‌توانید این هفته نیز شانس خود را امتحان کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات