پازل سی‌ام: دنباله‌ای از حروف | جایزه این هفته: پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌امین قسمت از سری «پـــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ام قسمت از «پازل» که آخرین پازل سال ۱۳۹۲ نیز محسوب می‌شود، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و نه و یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، از بین کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، به پنج نفر، پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت اهداء خواهد شد.

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم.در طول هفته گذشته نزدیک به ۱۰هزار نفر در «پازل بیست و نهم» شرکت کردند. اما پاسخ معما:

کاربران زیادی به «پازل بیست و نهم» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

برنده خوش‌شانس «پازل بیست و نهم»، آقای سید سجاد موسوی نژاد سوق، از شهر سوق استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. ایشان ۲۵ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه شهید باهنر کرمان می‌باشند. همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، از طرف شرکت آونگ، به آقای موسوی نژاد یک دستگاه کامپیوتر بدون کیس HuntKey اهداء خواهد شد.

معمای شماره ۳۰: جمعه ۲۳/اسفند/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

پیشاپیش، فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۳ را به تک‌تک کاربران زومیت و علاقمندان به بخش پازل تبریک می‌گوییم. اما معمای این هفته:

آیا می‌توانید حروف بعدی سری زیر را حدس بزنید؟

الف، م، ح، ب، ...

استدلال شما برای این انتخاب چیست؟

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمــــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #30در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمــا، نام و نام‌خانوادگی و شـمـاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید تا به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یکی از پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 امتحان کنید. باتری‌های قابل حمل PowerBank که تحت گارانتی شرکت آونگ در بازار کشور عرضه می‌شوند، امکان شارژ انواع تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را میسر می‌کنند.برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات