مدیاتک در پی همکاری با تولیدکنندگان حس‌گر اثر انگشت، برای تعبیه این امکان در تراشه‌های خود است

پنج‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شده است، منابع آگاه عنوان کرده‌اند که مدیاتک در جست‌وجوی شریکی است تا سنسور حس‌گر اثر انگشت این تولیدکننده را با همکاری این کمپانی، در قالب یک محصول تجاری به بازار عرضه کند. براساس این گزارش، مدیاتک در پی یک همکار چینی یا تایوانی است تا سنسور خود را به قیمت 10 دلار به ازای هر دستگاه، عرضه کند.
تبلیغات

هرچند شاید برخی دیگر از تلفن‌های‌هوشمند، پیش از آیفون از وجود سنسور بهره بردند، اما آیفون 5S اولین پرچمداری بود که با استفاده از این ویژگی پای در بازار نهاد. بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند چینی که از تراشه‌های مدیاتک در محصولات خود استفاده می‌کنند، در پی استفاده از سنسور اثر انگشت در محصولات خود هستند که به طور قطع دوست دارند تا مدیاتک این امکان را به تراشه‌های تولیدی خوداضافه کند.

براساس شنیده‌ها، مدیاتک مذاکراتی را با کمپانی تایوانی EgicTec به انجام رسانده؛ ولی هنوز خبری از توافق نهایی منتشر نشده است. این کمپانی در پی تولیدکننده‌های چینی و تایوانی فعال در این حوزه است؛ چراکه اپل کمپانی‌های همچون AuthenTec، Validity Sensors و FingerPrint Card را تصاحب نموده است. کمپانی‌های تحت تملک اپل، سنسورهای اثر انگشت خود را به قیمتی بالاتر از 10 دلار عرضه می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات