کوالکام برخی دیگر از قابلیت‌های چیپ و قلم خود را در ویدئوهایی منتشر کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
کوالکام ویدئوهایی را برای معرفی شماری دیگری از ویژگی‌های اسنپدراگون 805 منتشر کرده است که قدرت بی‌بدیل این چیپ را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

دیروز طی مطلبی در زومیت به انتشار برخی از ویژگی‌های چیپ جدید کوالکام پرداختیم. امروز نیز این کمپانی ویدئوهایی را برای معرفی شماری دیگری از ویژگی‌های اسنپدراگون 805 منتشر کرده است که قدرت بی‌بدیل این چیپ را نمایش می‌دهد. مطمئنا کوالکام حضوری قدرتمند در نمایشگاه CES‌ داشته و ویژگی‌های محصول جدید خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

کوالکام برای افرادی که نمی‌توانند خود را به نمایشگاه CES رسانده و قابلیت‌های چیپ اسنپدراگون را از نزدیک مشاهده کنند، ویدئو‌هایی را برای نشان دادن قابلیت‌های اسنپدراگون 805 منتشر کرده است. کوالکام در این ویدئوها قابلیت‌های ممکن در چیپ اسنپدراگون 805 را در حوزه‌ی عکاسی نشان داده است که از جمله‌ی آن می‌توان به کلوزآپ خودکار با استفاده از OptiZoom، فوکوس ادامه‌دار با استفاده از Touch to Track و ثبت تصاویر طبیعی در محیط‌های کم‌نور را با استفاده از فلاش از طریق Chroma Flash اشاره کرد. این چیپ قابلیت آغاز به ثبت ویدئو را دقیقا زمانی که سوژه از خظ تعیین شده عبور می‌کند، دارد. برای مثال می‌توان از این قابلیت در فیلم‌برداری از صحنه‌ی مسابقات فوتبال یا اسب‌دوانی استفاده کرد.

کوالکام از نوت‌پد اولترا ساند خود نیز پرده برداشته است که نسخه‌ی بهینه شده‌ای برای نمونه‌ی اولیه ارائه شده توسط کوالکام است. این قلم با استفاده از میکروفون‌های تعبیه شده قادر است تا لرزه‌های وارد شده به قلم را به‌عنوان دست‌خط و رسم آنچه که با قلم انجام می‌پذیرد به روی صفحه‌ی نمایش انتقال دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات