تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 در رویداد ۲۴ آبان کوالکام رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کوالکام جزئیاتی درمورد رویداد Snapdragon Summit سالانه‌ی خود منتشر کرده که انتظار می‌رود به‌مدت سه‌ روز از ۱۵ تا ۱۷ نوامبر برگزار شود؛ مراسمی که تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 در آن رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

کوالکام امروز لحظات پرمشغله‌ای را سپری کرد. این شرکت جدیدترین نسل از خانواده‌ی تراشه‌های خود را برای محصولات پوشیدنی رونمایی کرد که شامل Snapdragon W5 و W5 Plus می‌شود.

کوالکام تاریخ برگزاری رویداد Snapdragon Summit بعدی خود را نیز فاش کرده است. این مراسم سالانه همیشه در هاوایی برگزار می‌شود و امسال نیز همین روند ادامه خواهد یافت. بااین‌حال، اگرچه این کنفرانس به‌طور کلی در ماه دسامبر برگزار می‌شود اما در سال ۲۰۲۲ برای ۱۵ تا ۱۷ نوامبر (۲۴ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است و به‌مدت سه‌ روز طول خواهد کشید.

کوالکام همیشه در اجلاس اسنپدراگون از جدیدترین و بهترین تراشه‌های موبایلی خود رونمایی می‌کند و بنابراین امسال شاهد معرفی رسمی Snapdragon 8 Gen 2 خواهیم بود. البته احتمال معرفی تراشه‌های دیگر به‌همراه این سیستم-روی-چیپ (SoC) پرچم‌دار وجود دارد.

درحالی‌که کوالکام به‌طور خاص به‌ دلیل انتقال زمان برگزاری اجلاس اسنپدراگون به ماه نوامبر ۲۰۲۲ اشاره نکرده، اما احتمالاً این تصمیم‌گیری به وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند چینی مرتبط است زیرا در سال نو چینی فروش این محصولات به‌میزان درخورتوجهی افزایش می‌یابد؛ بنابراین بسیاری از شرکت‌های چینی تمایل دارند برترین دستگاه‌های جدید خود را قبل از شروع این جشنواره روانه‌ی بازار کنند و معرفی زودهنگام تراشه‌های پرچم‌دار می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای این شرکت‌ها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات