گوگل متخصصان جدیدی را برای طراحی ISP دوربین نسل دوم تراشه تنسور استخدام می‌کند

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل که در پردازش تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی‌هایش زبانزد است، حالا قصد دارد تیم دیگری برای طراحی ISP دوربین نسل بعدی تراشه‌ی تنسور، استخدام کند.
تبلیغات

«گوگل پیکسل 6» و «پیکسل 6 پرو» یکی از بهترین عملکردها را در دوربین، بین گوشی‌های هوشمند اندرویدی روز ارائه می‌کنند که حاصل ترکیب بسیار خوب سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب است. حالا گوگل قصد دارد تیمی از متخصصان سن دیگو را برای طراحی «پردازنده‌ی سیگنال تصویر» جدیدی به استخدام خود درآورد.

به گزارش اندروید سنترال، استخدام نیروی متخصص جدید احتمالاً برای طراحی و توسعه‌ی نسل جدید تراشه‌های تنسور انجام می‌شود که طبق شایعات نام‌ رمز آن Cloudripper خواهد بود. مایک کولتر، مدیر ارشد گوگل، این اعلامیه‌ی استخدام را در لینکدین خود منتشر کرد که طی آن اظهار داشت این شرکت به‌دنبال تشکیل تیمی در سن دیگو از متخصصان طراح ISP دوربین در تمامی سطوح است.

اعلامیه منتشر شده توسط مایک کولتر در لینکدین

بد نیست بدانید که مایک کولتر پیش از پیوستن به گوگل به مدت چهار سال معاون مهندسی کوالکام بود. بر‌ اساس همین موضوع، کاربری در توییتر با انتشار این اعلامیه، احتمال داد ازآنجاکه کوالکام نیز در سن دیگو مستقر است، شاید گوگل در تلاش برای جذب کارمندان کوالکام باشد.

طبق گزارش‌های پیشین، گفته شده بود که گوگل در ‌حال کار روی نسل دوم تراشه‌ی تنسور است که قرار است در نیمه دوم ۲۰۲۲ معرفی شود و سپس در نسل جدید گوشی‌های پیکسل؛ یعنی سری پیکسل 7 مورد استفاده قرار بگیرد. فعلاً تنها چیزی که از نسل دوم تراشه‌های اختصاصی موبایل گوگل می‌دانیم، نام‌رمز «Clouadripper» و شماره مدل «GS201» یا «گوگل سیلیکون ۲۰۱» است؛ گرچه با شروع استخدام گوگل برای طراحی ISP دوربین تراشه‌ی جدیدش، مطمئناً اخبار و جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات