انویدیا صدها نیروی جدید برای تولید CPU استخدام می‌کند

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا اعلام کرده که صدها نیروی جدید استخدام می‌کند. نیروهای مدنظر انویدیا در سه حوزه‌ی معماری، سخت‌افزار و نرم‌افزار مشغول کار روی پردازنده‌ی مرکزی جدید تیم سبز خواهند شد.
تبلیغات

انویدیا باری دیگر فراخوان برای استخدام نیروهای جدید را آغاز کرده و این نخستین باری نیست که تیم سبز برای پیشبرد اهدافش اقدام به استخدام نیروهای تازه‌نفس می‌کند. بر‌ اساس آنچه تامز هاردور گزارش می‌دهد، این بار انویدیا در پی استخدام صدها نیروی جدید است و همین موضوع جلب توجه می‌کند.

گفته می‌شود نیروهای مدنظر انویدیا قرار است در قالب تیم طراحی و مهندسی جدیدی به‌منظور ساخت پردازنده‌ی مرکزی (CPU) به‌کار گرفته شوند؛ درست خواندید، انویدیا در پی تولید پردازنده‌ی مرکزی اختصاصی است، نه پردازنده‌ی گرافیکی.

بر‌ اساس گزارش اخیر، انویدیا تاکنون ۲۸۰۰ نفر را استخدام کرده و آن‌ها را در هفت مرکز تحقیقاتی به‌کار گمارده است.

فعلاً مشخص نیست انویدیا نیروهای جدید را در کدام مرکز تحقیق و توسعه‌ی خود مستقر می‌کند؛ با‌این‌حال به باور رسانه‌ها، نیروهای جدید به‌طور عمده در سه حوزه‌ی سخت‌افزار، نرم‌افزار و معماری تقسیم می‌شوند.

مدیر ارشد فناوری انویدیا در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها بنیان‌گذاری مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید انویدیا با محوریت CPU را تأیید کرده است. این نخستین بار نیست که انویدیا نیروهای پرتعداد جدیدی را استخدام می‌کند. این شرکت مدتی پس از تصاحب هفت میلیارد دلاری ملناکس در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد بیش از ۶۰۰ مهندس را به‌منظور کار روی پروژه‌های هوش مصنوعی استخدام می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات