برتری پردازنده کرین 950 هواوی در مقابل اکسینوس 8890 سامسونگ

جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌هاست هواوی نیز به جمع بزرگانی چون اپل و سامسونگ پیوسته تا با تولید پردازنده‌های خودش بتواند از آنها روی گوشی‌های هوشمندخود استفاده کند. به تازگی نتایج بنچمارک گیک‌بنچ از پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ در مقابل اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 یک ماه دیگر سامسونگ در جریان MWC 2016 از گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه‌ی متفاوت با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ وارد بازار خواهد شد. روز گذشته امتیاز کسب شده توسط نسخه‌ی کانادایی گلکسی اس ۷ با پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در بنچمارک بنچ‌گیک منتشر شده است.

پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ توانسته امتیاز ۵۹۴۶ را به نام خود ثبت کند. از آنجایی که هنوز نسخه‌ی نهایی گوشی گلکسی اس ۷ وارد بازار نشده و این دستگاه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حال توسعه است، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی نهایی امتیاز بیشتری داشته باشد.

exynos8890 7710b

از طرف دیگر تراشه‌ی کرین ۹۵۰ هواوی نسبت به کرین ۹۳۵ پیشرفت قابل توجهی داشته است. گوشی میت ۸ هواوی توانسته به لطف پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ با امتیاز ۶۰۸۸ بالاتر از گلکسی اس ۷ قرار بگیرد. میت ۸ به زودی وارد بازار ایران می‌شود و می‌توانید برای اینکه از این فبلت جذاب بیشتر بدانید، بررسی میت ۸ هواوی را در زومیت بخوانید.

به نظر می‌رسد باید تا کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ و زمان معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ منتظر باشیم ببینیم عملکرد نسخه‌های نهایی این گوشی چگونه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات