گوشی جدید هواوی با پردازنده‌ی Kirin 950 ممکن است Honor 7X یا P9 باشد

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی Mate 8، پرچمدار اخیر هواوی به پردازنده‌ی Kirin 950 مجهز شده است. اخیرا اطلاعات مربوط به یک گوشی دیگر هواوی که از این پردازنده بهره می‌برد فاش شده، که احتمالا Honor 7x یا Huawei P9 است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هواوی، تولید کننده‌ی بزرگ چینی، جزو شرکت‌هایی است که در گوشی‌های هوشمند خود از سیستم-روی-یک-چیپ اختصاصی خود تحت برند Kirin استفاده می‌کند. جدیدترین پرچمدار این شرکت با نام Mate 8 که از نظر ظاهری و بازده و عملکرد در سطح بسیار خوبی قرار دارد، به تراشه‌ی Kirin 950 مجهز شده است و حالا اطلاعات مربوط به یک گوشی دیگر با همین پردازنده در نرم‌افزار Geekbench به ثبت رسیده است. برخی بر این باورند که این گوشی نسخه‌ی بروز شده‌ی آنر ۷ با نام آنر ۷ ایکس است و برخی دیگر می‌گویند این گوشی جایگزین P8 با نام Huawei P9 خواهد بود.

نام مدل گوشی در این بنچمارک تشخیص داده نشده و با عنوان unkown Huawei به ثبت رسیده است. این گوشی امتیاز ۱٫۷۲۶ و ۶٫۲۲۶ را به ترتیب در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در نرم‌افزار Geekbench بدست آورده است. نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی این گوشی، وجود حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی است. به همین دلیل احتمال آنکه این گوشی Huawei P9 باشد بیشتر می‌شود. 

ماه آینده نمایشگاه بزرگ CES 2016 در لاس وگاس برگزار می‌شود و انتظار داریم هواوی نیز در این نمایشگاه حداقل از یک گوشی جدید رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات