نتایج بنچمارک منتسب به نسخه‌ی جدید اسنپدراگون 820 فاش شد

دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که کوالکام در حال توسعه‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. حال بنچمارکی منتسب به این تراشه منتشر شده که نشان از توانایی نسخه‌ی جدید این تراشه در قیاس با اسنپدراگون ۸۱۰ و نسخه‌ی A اسنپدراگون ۸۲۰ دارد.
تبلیغات

پس از آنکه کوالکام موفق به کسب موفقیت چندانی از تولید اسنپدراگون ۸۱۰ نشد، دست به کار شد تا نسل بعدی تراشه‌ی خود را دوباره به روزهای اوج خود بازگرداند. تراشه‌ی جدید این کمپانی اسنپدراگون ۸۲۰ نام داشته و از هسته‌های اختصاصی کمپانی بهره خواهد برد تا دوباره کوالکام به توانایی‌های مهندسان خود تکیه کند.

آخرین اطلاعات منتشر شده از این محصول مربوط به نتایج بنچمارکی است که نسخه‌های مختلف این محصول را در برابر هم مقایسه کرده است. به نظر می‌رسد کوالکام به منظور بهبود معماری تراشه‌ی خود در طول ماه‌های گذشته نسخه‌های متعددی از اسنپدراگون ۸۲۰ را توسعه داده است.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، نتایج مربوط به بنچمارک اسنپدراگون ۸۲۰ با رنگ سبز، نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۲۰ نسخه‌ی A با رنگ نارنجی و نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۲۰ نسخه‌ی B با رنگ قرمز به نمایش گذاشته شده است. براساس اطلاعات ارائه شده نتیجه‌ی بنچمارک مربوط به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ نسخه‌ی B عدد ۷۰٫۰۰۰ را پشت سر گذاشته است. نمودار زیر نیز به روشنی گویای تفاوت این محصول با سایر تراشه‌های آزمایش شده است.

اطلاعات فاش شده نام نسخه‌ی B اسنپدراگون ۸۲۰ را به عنوان نسخه‌ی 3X عنوان کرده که به نظر می‌رسد براساس عملکرد این تراشه تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات