تصویر منتسب به پردازنده‌ی A9 اپل فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو روز دیگر تا زمان معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس مجهز به پردازنده‌ی جدید A9 اپل باقی‌مانده که بازار شایعات، افشاگری‌ها و انتشار تصاویر منتسب به این محصولات داغ است. امروز تصویری فاش شده که پردازنده‌ی A9 اپل را نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در حالی که چهارشنبه شب به وقت تهران قرار است اپل در سان‌فرانسیسکو از نسل جدید اپل‌های خود رونمایی کند، بیشتر اخبار پیرامون هر دو نسخه‌ی آیفون جدید به رم ۲ گیگابایتی، پردازنده‌ی A9 اپل، سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فناوری تاچ‌فروس مربوط می‌شود. امروز تصویری فاش شده که در آن پردازنده‌ی اِی 9 اپل نشان داده می‌شود.

191

نسل جدید تراشه اپل که نسبت به پردازنده‌ی A8 اندزه‌ی کوچکتری دارد براساس شایعات از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری بهره می‌برد و توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است. پردازنده‌‌ی A9 اپل که به تازگی بنچمارک‌های مربوط به آن منتشر شده بود، توانسته نتایج قابل قبولی را ثبت کند و بنچمارک Geekbench تایید کرده بود که آیفون 6 اس از پردازنده‌ی اِی 9 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. امتیاز تست تک هسته‌ای ۲۲۴۸ و تست چند هسته‌ای ۴۰۳۶ بوده است.

a92

این پردازنده‌ی جدید با قرارگیری در کنار ۲ گیگابایت رم می‌تواند عملکرد بسیاری خوبی را در آیفون و سیستم‌عامل آی‌او‌اس ارائه کند. برای روشن شدن ابهامات باید تا چهارشنبه شب و زمان حضور تیم کوک رو صحنه منتظر باشیم و ببینیم دست‌پخت جدید اپل چطور از آب درآمده است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات