Mongoose سامسونگ نتایج فوق‌العاده‌ای در بنچمارک Geekbench‌ کسب کرد

سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد پس از عرضه‌ی پردازنده موفق اکسینوس ۷۴۲۰، سامسونگ قصد دارد تولید پردازنده‌‌های نسل بعدی خود را ادامه دهد و پردازنده‌ی بسیار سریع Mongoose‌ تحت نظر این کمپانی در حال توسعه است. به تازگی اطلاعاتی از نتایج بنچمارک این پردازنده فاش شده است.
تبلیغات

پیش از این در مورد پردازنده‌های جدید سامسونگ در زومیت خواندید. سامسونگ طی سال گذشته در حال رقابت با کوالکام در زمینه‌ی تولید پردازنده برای ابزارهای هوشمند بوده است؛ ولی به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا با ارائه‌ی پردازنده‌ی کاملا جدیدی که در حال حاضر با نام Mongoose کدگزاری شده رقابت را کاملا به نفع خود به اتمام برساند.

به تازگی نتایج بنچمارک این پردازنده‌ی جدید فاش شده و نتایج به گونه‌ای است که پرازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ در برابر پردازنده مانگوس عملا یک بازنده‌ی بی چون و چرا است. هر ۴ هسته مانگوس روی فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز تنظیم شده و موفق شده تا در بنچمارک Geekbench در حالت تک هسته‌ای امتیار فوق‌العاده‌ی ۲۱۳۶ و در حالت چند هسته‌ای ۷۴۹۷ را کسب کند.

اگر این اعداد را با عملکرد اکسینوس ۷۴۲۰ در همین بنچمارک مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که سامسونگ در پردازنده‌ی جدید خود به جهش زیادی دست پیدا کرده است. پیش از این اکسینوس ۷۴۲۰ در تست تک هسته‌ای ۱۴۸۶ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۴۹۷۰ امتیاز در بنچمارک Geekbench‌کسب کرده بود.

حتی در حالت ذخیره‌ی انرژی، مانگوس باز هم اکسینوس ۷۴۲۰ را شکست می‌دهد؛ چرا که در این حالت هم در تست تک هسته‌ای دارای امتیاز ۱۶۹۸ و در چند هسته‌ای امتیاز ۵۳۶۳ را دارا است. انتظار داریم که مانگوس طی ماه‌های آینده معرفی شود و در محصولات سال ۲۰۱۶ سامسونگ مود استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات