کوالکام، اسنپدراگون 820 را ۱۱ آگوست معرفی نمی‌کند

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گمانه‌ زنی‌ها حکایت از این داشت که کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ را روز سه شنبه‌ی هفته‌ی جاری با ارائه‌ی مشخصات فنی معرفی خواهد کرد، اما کنفرانسی که روز سه شنبه برگزار خواهد شد با محوریت موضوع گرافیک کامپیوترها است.
تبلیغات

هفته‌ی پیش در زومیت خواندید که کوالکام در جریان کنفرانسی که روز سه شنبه برگزار می‌شود، مشخصات فنی مربوط به نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار خود را ارائه کرده و به این ترتیب اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی خواهد کرد، حال آنکه چنین نیست و کنفرانس SIGGRAPH 2015 که ۱۱ آگوست برگزار می‌شود، با محوریت گرافیک کامپیوتری بوده و کوالکام نیز یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم خواهد بود. هرچند احتمال معرفی اسنپدراگون ۸۲۰ پایین است، اما شاید شاهد معرفی این تراشه در طی مراسم باشیم.

براساس اطلاعات ارائه شده کوالکام پس از تجربه‌ی نه چندان رضایت بخش اسنپدراگون ۸۱۰، در تراشه‌ی جدیدش به سراغ استفاده از هسته‌های اختصاصی هایدرا رفته است. ساعاتی پیش نتیجه‌ی بنچمارک انتوتو مربوط به یک گوشی‌هوشمند ناشناخته با کد SM-8508S منتشر شد که براساس آن این گوشی موفق به کسب امتیاز ۹۵٫۹۷۲ شده است. گلکسی نوت ۵ سامسونگ در بنچمارک انتوتو امتیاز ۶۹٫۷۰۲ شده که نشان از امتیاز بالای این گوشی ناشناخته دارد. گمانه‌ها حکایت از این دارند که این نتایج مربوط به گلکسی اس ۷ سامسونگ است.

براساس شنیده‌ها کمپانی‌های ال جی، اچ تی سی و سونی در کنار شیائومی از جمله‌ی تولیدکنندگانی هستند که نمونه‌ای از اسنپدراگون ۸۲۰ را در اختیار دارند تا از آن در گوشی‌های هوشمند آتی خود استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات