توییت جدید سامسونگ؛ نسل جدید پردازنده‌ی اکسینوس در راه است

پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی سامسونگ تصویر جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرده است، به نظر می‌رسد امروز اخبار جدیدی در مورد پردازنده‌های اکسینوس سامسونگ خواهیم شنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به این که فقط دو ماه تا برگزاری رویداد IFA باقی مانده بنابراین کم کم به معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 4 نزدیک می‌شویم که طبق شایعات قرار است تا در همین رویداد معرفی شود. به نظر می‌رسد هنوز برای آگاهی از جزییات مربوط به این فبلت باید صبرکنیم ولی سامسونگ علاوه بر گوشی‌های جدید روی موارد دیگری نیز کار می‌کند. برای مثال روی پردازنده‌های جدید.

پردازنده Exynos 5433 که قرار است پاییز امسال بر روی برخی از مدل‌های گلکسی نوت 4 قرار بگیرد، قبل از معرفی نوت 4 معرفی خواهد شد. طبق توییتی که سامسونگ به تازگی پست کرده، اخبار جدید و هیجان‌انگیزی در مورد پردازشگرهای اکسینوس سامسونگ خواهیم شنید.

تصویر ارائه شده توسط سامسونگ جزییات زیادی را بیان نمی‌کند ولی از آنجا که با هش‌تگ اکسینوس همراه شده است، به احتمال زیاد به مراسم رونمایی سامسونگ از برنامه‌هایش برای آینده اکسینوس اشاره دارد. به احتمال فراوان این مراسم در مورد معرفی اکسینوس 5433 هم خواهد بود، البه باید تا ساعاتی صبر کنیم تا از جزییات دقیق این مراسم مطلع شویم.

 هر چیزی که توسط سامسونگ معرفی شود، هر کسی که علاقه‌ای به فبلت نوت 4 دارد یا به روند توسعه پردازشگرهای اکسینوس سامسونگ علاقه‌مند است، اخبار خوبی در این زمینه کسب خواهد کرد.

پردازشگر اکسینوس 5433 طبق شایعات 8 هسته‌ای و با قابلیت پشتیبانی LTE خواهد بود. انتظار می‌رود این پردازشگر دارای 4 هسته‌ی Cortex-A15 و 4 هسته‌ی Cortex-A7 به همراه نسل بعدی پردازنده گرافیکی Mali باشد. اما برخی از کارشناسان احتمال استفاده از هسته‌های پردازشی 64 بیتی A57 و A53 را بیشتر می‌دانند. به محض دریافت اخباری در این زمینه اخبار آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات