راهنمای خرید بهترین چاپگرهای خانگی چندکاره، لیزری و جوهری در قیمت های مختلف

چه پرینتری بخریم؟‌ مقایسه قیمت و مشخصات چاپگر با زومیت

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰مطالعه 3 دقیقه
امکان مقایسه مشخصات فنی و قیمت پرینتر‌های خانگی و اداری در بخش محصولات زومیت فراهم شده است.
تبلیغات

تنوع محصولات پرینتر و چاپگر در بازار کم نیست و برخی از آن‌ها قیمت زیادی دارند؛ از این رو حتما مسائل یافتن بهترین محصول مطابق با نیاز و یافتن فروشندگان آن اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

خوشبختانه محصولات برندهای معتبر تولیدکننده پرینتر و اسکنر در بازار کشورمان یافت می‌شود؛ با مراجعه به لیست قیمت پرینتر می‌توانید قیمت پرینتر کانن، قیمت پرینتر اپسون، قیمت پرینتر HP، قیمت پرینتر برادر و سایر برندها را با استفاده از فیلتر پیدا کنید.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید پرینتر خانگی حتما مقاله «راهنمای خرید بهترین پرینتر خانگی» را مطالعه کنید تا کمی با انواع پرینتر آشنا شوید. پس از خواندن این مقاله، آماده استفاده از فیلترهای لیست پرینتر برای یافتن محصول موردنظر خود خواهید بود. فیلترهایی مانند برند، کاربری، فناوری پرینت، ابعاد چاپ، رنگی یا سیاه‌وسفید بودن و نوع کارتریج را برای یافتن گزینه‌های موردنظر در اختیار خواهید داشت.

اگر موارد معرفی شده توسط زومیت در مقاله راهنمای خرید تطابق کامل با نیاز شما ندارد، می‌توانید در صفحه هر پرینتر از بخش نظرات، سوال خود را با کاربران دیگر و زومیت به اشتراک بگذارید تا در انتخاب محصول شما را راهنمایی کنند.

پیش از خرید پرینتر برای چند سوال باید پاسخ روشنی داشته باشید:

  • چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟
  • کاربری خانگی با تعداد محدود دارید یا پرینت زیادی خواهید داشت؟
  • فناوری چاپ را با دقت انتخاب کنید. پرینتر لیزری یا جوهر افشان؟
  • چاپ ارزان‌تر متن مدنظر شما است یا به دنبال چاپ عکس هستید؟
  • چندکاره بودن پرینتر چقدر برای شما مهم است؟
  • رنگی یا سیاه‌وسفید؟

این چند سوال اصلی‌ترین سوالاتی هستند که کاربر باید از پاسخ آن‌ها اطمینان حاصل کند تا خرید درست داشته باشد. توصیه می‌کنیم در خرید کالاهای الکترونیکی حتما بخش نظرات و بررسی‌های کاربران برای آن محصول را مشاهده کنید. نمره کاربران به یک محصول نیز شاید در انتخاب کردن یا نکردن آن توسط شما موثر باشد.

مقایسه پرینتر با کمک بخش محصولات زومیت

شما از سه روش قادر به مقایسه کالاها در بخش محصولات زومیت هستید:

صفحه اختصاصی مقایسه دسته‌ها: از طریق بخش منو و کلیک روی «مقایسه کن» در دسترس شما قرار می‌گیرد. امکان ساخت مقایسه و مشاهده محبوب‌ترین مقایسه‌های انجام شده توسط کاربران در آن دسته محصول وجود دارد.

لیست محصولات: شما از طریق لیست محصول و کلیک روی چک باکس مقایسه روی هر محصول لیست (دسکتاپ) یا از طریق کلید مقایسه (موبایل) از لیست به راحتی قادر به ساخت مقایسه موردنظر خود هستید.

صفحه محصول: از طریق هر محصول شما قادر به مشاهده محصولاتی که بیشتر از همه با آن مقایسه شدند و ورود به صفحه مقایسه برای ساخت مقایسه دلخواه خواهید بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات