پیکس لب ایکس 1 هواوی؛ اولین پرینتر مبتنی بر هارمونی 2 معرفی شد

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در پی ورود به بازار لوازم و تجهیزات اداری، پرینتری معرفی کرده است که پیکس لب ایکس 1 نام دارد و از سیستم‌ عامل هارمونی 2 پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

گویا برنامه‌های هواوی برای ورود به بازارهای مختلف جدی است؛ به‌ گونه‌ای که شرکت چینی اولین کامپیوتر یکپارچه‌ی خود به نام میت استیشن ایکس و همچنین اولین پرینتر خود به نام پیکس لب ایکس ۱ را معرفی کرده و به‌زودی آن‌ها را روانه‌ی بازار مخواهد کرد.

طبق گزارش GizmoChina، پیکس لب ایکس ۱ پرینتری لیزری است که می‌تواند در مدت تنها یک دقیقه ۲۸ صفحه را پرینت کند. البته پرینتر تازه معرفی‌شده‌ی هواوی تنها قادر به پرینت در رنگ‌های سفید و سیاه است و نمی‌تواند رنگی پرینت کند؛ اما ویژگی پرینت هم‌زمان در دو طرف کاغذ به ارزش خرید پیکس لب ایکس ۱ می‌افزاید.

پرینتر هواوی علاوه بر امکان پرینت کاغذ، از قابلیت کپی و اسکن کردن اسناد نیز برخوردار است و درواقع پرینتری همه‌کاره محسوب می‌شود. سران هواوی توضیح داده‌اند که فرقی نمی‌کند اسنادی مانند کارت شناسایی به چه صورت در اسکنر قرار بگیرند، زیرا دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند موقعیت قرار گرفتن اسناد را تشخیص بدهد و به‌صورت صحیح اسکن کند و به نمایش بگذارد.

پرینتر همه کاره هواوی

در متن گزارش آمده است که پرینتر جدید هواوی تنها در رنگ سفید به بازار عرضه می‌شود و وزن آن به ۹٫۵ کیلوگرم می‌رسد. پیکس لب ایکس ۱ دارای ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و از درگاه‌هایی مانند یک درگاه USB 2.0، درگاه 10٫100 M Base-TX، ارتباطات بلوتوث ۵.۰ و Wi-Fi 5 استفاده می‌کند. محصول جدید هواوی از چیپ NFC نیز استفاده می‌کند.

برخورداری از چیپ NFC اجازه می‌دهد کاربر تنها با نزدیک کردن گوشی هوشمند به پرینتر، سند مورد نظر خود را پرینت کند. پرینتر پیکس لب ایکس ۱ از کارتریج‌های X-15000 و F-1500 استفاده می‌کند. کاربر امکان کنترل از راه دور پرینتر را دارد و همچنین می‌تواند امکان استفاده از آن را میان دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارد.

در انتهای گزارش آمده است که پرینتر جدید هواوی قادر به پشتیبانی از سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز ایکس پی، ویستا، ۷، ۸، ۱۰، سرور ۲۰۰۳ به بالا، اوبونتو ۱۴.۰۴ به بالا، مک‌اواس ۱۰.۹ به بالا و رد هت ۷.۰ به بالا خواهد بود. هواوی گفته است پرینتر جدید این شرکت با قیمتی معادل ۲۹۴ دلار روانه‌ی بازار می‌شود؛ اما به زمان عرضه‌ی آن اشاره‌ای نشده است.

پرینتر پیکس لب ایکس ۱ هواوی

نظر شما کاربران زومیت در مورد محصول جدید هواوی چیست؟ آیا حاضر به خرید پیکس لب ایکس ۱ هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات