سریع‌ترین روش دستیابی به وام، خرید وام است

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
وام چی یک راهکار هوشمند برای تأمین مالی است که توانسته مسیر دستیابی به پول و سرمایه رو برای مردم هموار کند.
تبلیغات

همه‌ی ما از فرایندهای پیچیده بانک‌ها برای دریافت وام فوری آگاه هستیم.

کسی نیست که تابه‌حال کلمه «سپرده گذاری» به گوشش نخورده باشد، تقریبا تمامی بانک‌ها بدون داشتن سپرده و معدل حساب مناسب، به‌هیچ‌وجه وامی به شما نخواهند داد و حتی اگر سپرده هم داشته باشید، بعد از چندین ماه دست شما به وام خواهد رسید و اگر دسترسی به سرمایه برایتان فورس ماژور باشد، باز هم دریافت وام به‌صورت مستقیم توسط شما از بانک تقریبا غیرممکن خواهد بود.

راهکاری که به شما ارائه می‌دهیم، بسیار ساده است. شما می‌توانید امتیاز وام‌های بانکی افرادی که نیاز به وامشان ندارند را دریافت کنید.

این افراد به دلایلی که یکی از آن‌ها نداشتن ضامن است، نمی‌توانند وام خود را دریافت کنند. بنابراین امتیاز وام خود را برای فروش می‌گذارند.

حتما از خودتان می‌پرسید چطور می‌توان به این افراد که می‌خواهند امتیاز وامشان را واگذار کنند، دسترسی پیدا کنید؟

در پاسخ باید گفت که وبسایت وام چی توانسته برای شما فهرستی از چند صد وام آماده دریافت مانند وام ازدواج، جانبازی، مسکن، خرید کالا، خرید خودرو و سایر وام های بانک‌ها و موسسات قرض الحسنه از ۲ تا ۱۸ درصد فراهم کند.

وام چی

به‌عنوان مثال، شخصی که ازدواج هم نکرده است، می‌تواند وام ازدواج دریافت کند.

چگونگی این امر در وبسایت وام چی محقق شده است.

به‌عنوان مثال: شما می‌توانید امتیاز وام شخصی که وام ازدواج دارد و وامش را جهت واگذاری در سایت «وام چی» به‌صورت رایگان آگهی کرده را تنها با برآورده کردن ضامن مورد نیاز بانک جهت اعطای وام، دریافت کنید.

به همین شکل، امتیاز وام جانبازی، وام مسکن و سایر وام‌های بانکی را نیز می‌توانید در کمتر از یک هفته دریافت کنید.

البته وام چی، امکانات دیگری مانند مشاوره همه‌جانبه درخصوص دریافت وام بانکی، همچنین خرید و فروش امن این وام‌ها برای شما عزیزان فراهم کرده است که تماما توسط کارشناسان حرفه‌ای بانکی برای شما انجام می‌پذیرد.

وام چی

وام چی بخش‌های مختلفی درخصوص ارائه‌ی ضامن بانکی و دادگاهی دارد که این ضامن‌ها دارای گواهی کسر از حقوق، چک، سند و... جهت ضمانت‌های بانکی یا ضمانت‌های مورد نیاز دادگاه هستند تا هر زمان که برای ضمانت وام خود و یا ضمانت دادگاه نیاز به این افراد داشتید، بتوانید از خدمات وبسایت وام چی بهره‌مند شوید و به فهرست ضامنین دسترسی پیدا کنید.

در ادامه، وام چی بخشی با عنوان سرمایه‌گذار نیز دارد که در آن فهرستی از ده‌ها سرمایه‌گذار آماده به سرمایه گذاری در اختیارتان قرار داده است که به‌واسطه‌ی همین آگهی‌ها می‌توانید برای طرح و ایده‌های خود سرمایه گذار یا سرمایه دریافت کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات