اندروید 4.4 کیت کت به همراه یک ویرایشگر تصویر قدرتمند ارائه می‌شود

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اندروید کیت کت مجهز به یک اپلیکیشن ویرایش تصویر قدرتمند است که می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران خلاق و علاقه‌مند به دنیای عکاسی و تصاویر باشد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گوگل در روز معرفی سیستم‌عامل جدید خود بسیاری از ویژگی‌های اندروید 4.4 کیت کت را معرفی نمود، اما یکی از بهترین ویژگی‌های آن را که بی‌شک خوره‌های عکاسی را خوشحال خواهد کرد، از قلم انداخت. اندروید جدید مجهز به یک ویرایشگر تصویر بسیار قدرتمند است. نیکولاس رورد از گوگل درباره این ویژگی می‌گوید که حالا کاربران خلاق می‌توانند افکت‌ها، فیلترها و تنظیمات را در سطحی بسیار دقیق روی تصاویر خود اعمال نمایند و از کانال‌های رنگی متفاوتی بهره ببرند.

علاقه‌مندان به ویرایش تصویر رو گوشی هوشمند می‌توانند تنظیمات مورد نظر خود را به صورت پیش‌فرض ذخیره کرده و هر تغییری را اعمال نمایند. با چند لمس ساده می‌توانید تغییرات ذخیره شده مورد نظرتان را روی تصاویر اعمال نمایید.

این ابزار جدید با اپلیکیشن گالری اندروید کیت‌کت یکپارچه شده است، بنابراین هر دستگاه اندرویدی که از رابط کاربری مشاهده تصاویر استاندارد اندروید بهره ببرد، از آن بهره‌مند خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات