مشکل آزاردهنده ویندوز ۱۱ در نسخه جدید این سیستم‌عامل برطرف شد

پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
کار با سرفیس لپ تاپ استودیو مایکروسافت
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ برای کاربران اینسایدر، مشکل آزاردهنده‌ی File Explorer را رفع می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت امروز نسخه‌ی ۲۶۲۱۲ ویندوز ۱۱ را برای اعضای کانال آزمایشی Canary منتشر کرد و اگرچه تغییرات بزرگی در آن دیده نمی‌شود اما بهبودهای مهمی به‌ارمغان می‌آورد و برخی مشکلات را رفع می‌کند.

یکی از مشکلات آزاردهنده‌ی ویندوز ۱۱، کرش‌کردن File Explorer هنگام استفاده از پیشنهادات مسیردهی در نوار آدرس و جابه‌جایی ناخواسته‌‌ی کاربر از کادر جست‌وجو به بخش اصلی برنامه بود که سرانجام با انتشار نسخه‌ی ۲۶۲۱۲ برطرف شده است.

مایکروسافت درحال آزمایش روش‌های جدیدی برای اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ است. قابلیت اشتراک‌گذاری ویندوز موسوم‌به Windows Share اکنون امکان تولید کد‌های QR برای URL و لینک‌ فایل‌های ابری را دارد.

قابلیت Windows Share در نسخه ۲۶۲۱۲ ویندوز ۱۱
Microsoft

درصورتی‌که از آدرس جیمیل برای حساب مایکروسافت خود استفاده می‌کنید، امکان ارسال مستقیم ایمیل به آن آدرس ازطریق پنجره‌ی اشتراک‌گذاری دردسترس قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های جدید ارائه‌شده در به‌روزرسانی ۲۶۲۱۲ قبلاً در آپدیت‌های KB5035953 و KB5036985 برای کاربران اینسایدر کانال بتا ارائه شده بود.

طبق اعلام مایکروسافت، آپدیت‌های ویندوز ۱۱ که در کانال Canary منتشر شده‌اند فعلاً در کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) این سیستم‌عامل ارائه نخواهند شد و انتشار ویژگی‌های جدید کوپایلت نیز به‌طور موقت متوقف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات