این نرم‌افزار، تبلیغات ویندوز ۱۱ را با یک کلیک حذف می‌کند

یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
چندوظیفگی با لپ‌تاپ Legion 5 Pro لنوو
ویندوز ۱۱ تبلیغات مختلفی به کاربران نمایش می‌دهد و اکنون نرم‌افزاری برای حذف آسان آن‌ها در دسترس قرار دارد.
تبلیغات

اضافه‌شدن تبلیغات به منوی استارت ویندوز ۱۱ جنجال زیادی به پا کرد و کاربران اکنون به‌دنبال راه‌هایی برای دور زدن آن‌ها هستند. ابزار جدیدی دردسترس قرار گرفته است که می‌تواند فقط با یک کلیک، تبلیغات ویندوز ۱۱ را غیرفعال کند.

نرم‌افزار OFGB را کاربری به نام Maddy در سایت گیت‌هاب به‌اشتراک گذاشته است. این ابزار فهرست ساده‌ای از همه‌ی روش‌های نمایش تبلیغات در ویندوز ۱۱ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی غیرفعال کنید. OFGB روش مناسبی برای حذف تبلیغات ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود و به دست‌کاری عمیق سیستم‌عامل نیاز ندارد.

Maddy در مصاحبه‌ با تامز هاردور، از اینکه کاربران با اپلیکیشنش ارتباط برقرار کرده‌اند ابراز خوشحالی کرد. Maddy لینوکس را به ویندوز ترجیح می‌دهد و به‌همین‌دلیل تامز هاردور از او پرسید چرا نرم‌افزار ویندوزی ساخته است؟ Maddy در پاسخ گفت: «از دیدن تبلیغات در بخش‌های مختلف ویندوز به ستوه آمده بودم و تصمیم گرفتم راهکار ساده‌ای پیدا کنم؛ سپس متوجه شدم ارائه‌ی رابط کاربری گرافیکی می‌تواند این راهکار را برای کاربران عادی که دانش زیادی از رجیستری ندارند، به روشی ایدئال برای حذف تبلیغات ویندوز ۱۱ تبدیل کند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات