صفحه قفل ویندوز ۱۰ در آپدیت جدید کاربردی‌تر شد

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر ویندوز ۱۰
در جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰، صفحه‌ی قفل اطلاعات کاربردی مثل آب‌وهوا و ترافیک را نشان می‌دهد.
تبلیغات

براساس بیانیه‌ی جدید مایکروسافت، در جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰، صفحه‌ی قفل میزبان قابلیت‌های جدیدی شده است تا اطلاعات مفیدی مانند آب‌و‌هوا و محتوای ورزشی و وضعیت ترافیک را به‌نمایش بگذارد.

همچنین، به‌روزرسانی قابلیت Spotlight ویندوز را به پس‌زمینه‌ی دسکتاپ شما اضافه می‌کند. این ویژگی تصاویر جدید را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه دسکتاپ نمایش می‌دهد و اگر می‌خواهید درباره‌ی تصویری بیشتر بدانید، بینگ شما را مطلع می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرد که این به‌روزرسانی مشکل بازنشدن و حتی کار‌نکردن صفحه‌کلید مجازی در سیستم‌های مجهز به نمایشگر لمسی را نیز برطرف می‌کند.

از دیگر مشکلاتی که با به‌روزرسانی جدید برطرف شده است، می‌توان به تغییرات ساعت تابستانی (DST) در فلسطین و قزاقستان و تغییر نام انگلیسی ترکیه اشاره کرد.

همچنین، مشکل کرش‌کردن CloudAP برطرف شده است. این مشکل زمانی پیش می‌آمد که کاربران مختلف به‌طور هم‌زمان در ماشین‌های مجازی وارد یک سیستم می‌شدند.

مایکروسافت در حال اضافه‌کردن ویژگی‌های مفید جدیدی به ویندوز ۱۰ است. این شرکت قرار است در اکتبر ۲۰۲۵ (مهر و آبان ۱۴۰۴) از پشتیبانی ویندوز ۱۰ دست بکشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات