MiOS مختص کاربران چینی شیائومی خواهد بود

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری mios شیائومی
طبق گزارشی جدید کاربران در کشورهای غیر از چین همچنان MIUI را روی گوشی خود دریافت خواهند کرد و MiOS جدید مختص کاربران چینی خواهد بود.
تبلیغات

اخیراً افشاگر نام‌آشنا Digital Chat Station ادعا کرد شیائومی تصمیم دارد به‌طور کلی از MIUI 15 صرف‌نظر کرده و به‌جای آن پوسته‌ی اندرویدی جدیدی به‌نام MiOS را ارائه دهد. به‌هرحال اکنون سایت XiaomiUI که صرفاً خبرهای مرتبط با شیائومی را پوشش می‌دهد اعلام کرده این ادعا کاملاً بی‌اساس و نادرست است.

گفته می‌شود شیائومی همچنان درحال آزمایش MIUI 15 است و انتظار می‌رود همراه با سری شیائومی ۱۴ آن را به‌طور رسمی رونمایی کند. علاوه‌براین درحال‌حاضر هیچ اطلاعات اضافه‌ای درمورد MiOS وجود ندارد.

به‌هرحال XiaomiUI امکان تغییر MIUI به MiOS را در آینده رد نکرد. این سایت می‌گوید اگر شیائومی چنین تغیری ایجاد کند، احتمالاً فقط مختص کاربران چین خواهد بود و به‌ بیان دیگر MiOS به‌طور جهانی دردسترس قرار نخواهد گرفت.

کدهای  MIUI 15

برای تأیید ادعاهای فوق، چند قطعه کد به‌اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد MIUI 15 درحال آزمایش روی چند گوشی شیائومی است. اطلاعات مرتبط با بیلدهای داخلی این آپدیت از سرور رسمی شرکت چینی دریافت شده و بنابراین قابل‌اعتماد هستند.

درحال‌حاضر خیلی زود است با اطمینان درمورد بازنشسته‌شدن MIUI و روی کار آمدن MiOS صحبت کنیم. خبرهای مرتبط با آزمایش MIUI 15 نیز نشان می‌دهد این رابط کاربری حداقل در بازار جهانی به‌زودی‌ از بین نخواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات