سامسونگ بتای اندروید ۱۴ را برای گلکسی S22 منتشر کرد [به‌روزرسانی: برای S21 نیز منتشر شد]

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
بازدید از سایت زومیت با گلکسی S22 پلاس
سامسونگ سرانجام نسخه‌ی بتای One UI 6 (مبتنی‌بر اندروید ۱۴) را برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و گلکسی S21 منتشر کرد.
تبلیغات

به‌روزرسانی: بررسی‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ انتشار بتای اندروید ۱۴ را برای سری گلکسی S21 نیز آغاز کرده است. در حال حاضر صرفا کاربران کره‌ی جنوبی به این بتا دسترسی دارند.

خبر اصلی: سامسونگ ماه گذشته اولین نسخه‌ی بتای One UI 6 را که بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ توسعه داده شده است، برای گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش منتشر کرد. همانطور که می‌شد انتظار داشت، روند انتشار One UI 6 با گلکسی S23 شروع شد.

پوستر One UI 6 اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

سامسونگ در بیانیه‌ای جدید می‌گوید کاربران گوشی‌های سری گلکسی S22 نیز از امروز به بتای اندروید ۱۴ دسترسی دارند. این نسخه‌ی بتا فعلاً برای کاربران کره‌ی جنوبی منتشر شده است، اما به‌زودی به‌صورت گسترده‌تر دردسترس قرار می‌گیرد.

سامسونگ بتای One UI 6 را با تأخیر قابل‌توجه برای گلکسی S22 منتشر کرد. نکته‌ی عجیب‌تر این است که گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A54 و گلکسی A34 قبل از گلکسی S22 بتای One UI 6 را دریافت کردند.

مشخص نیست که روند انتشار بتای One UI 6 برای نسخه‌ی نهایی این رابط کاربری نیز تکرار می‌شود یا نه. شاید نسخه‌ی نهایی، قبل از میان‌رده‌ها برای گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا دردسترس قرار بگیرد.

برای مشاهده‌ی قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی برندهای دیگر می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات