این گوشی‌های وان پلاس اندروید 14 را دریافت خواهند کرد

جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری پوسته وان‌پلاس ۱۱
کدام گوشی‌های وان‌پلاس واجد شرایط دریافت اندروید ۱۴ هستند؟ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل دومین نسخه‌ی بتای اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های پیکسل خود منتشر کرده است. درحال حاضر اندروید ۱۴ بتا به صورت رسمی برای برخی از دستگاه‌های وان پلاس دردسترس قرار دارد؛ اما توصیه نمی‌شود از همین حالا اندروید ۱۴ را امتحان کنید، به‌خصوص اگر تنها یک گوشی اصلی دارید؛ چرا که باگ‌های زیادی در آپدیت اندروید ۱۴ بتا وجود دارد.

ویژگی‌های اندروید 14 وان پلاس

در مورد ویژگی‌ها، انتظار می‌رود که اندروید ۱۴ مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را به همراه داشته باشد. برخی از ویژگی‌های شایعه‌شده شامل منوی اشتراک‌گذاری جدید، اتصال ماهواره‌ای، بهبود پشتیبانی از دستگاه‌های تاشو و برخی بهبودها در رابط کاربری است. علاوه‌بر این، پیش‌بینی می‌شود این به‌روزرسانی بهبود عملکرد و رفع باگ را نیز به همراه داشته باشد. ناگفته نماند که این‌ها صرفا ویژگی‌های شایعه‌شده هستند و توسط وان‌پلاس یا گوگل تأیید نشده‌اند.

دستگاه‌های وان پلاس واجد شرایط دریافت اندروید ۱۴ (OxygenOS 14)

وان‌پلاس هنوز به‌صورت رسمی فهرست دستگاه‌هایی که در آینده آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد، اعلام نکرده و این فهرست براساس سیاست به‌روزرسانی شرکت است.

وان‌پلاس برای بخش عمده‌ای از گوشی‌های پرچم‌دارش، سه آپدیت اندروید را وعده داده است. جدیدترین گوشی وان‌پلاس، یعنی وان پلاس ۱۱، حتی ۴ آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد. بدین‌ترتیب، تعدادی دستگاه وجود دارد که انتظار داریم اندروید ۱۴ را دریافت کنند:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات