HarmonyOS 4.0 هواوی، پلتفرم جذابی برای خودروهای هوشمند خواهد بود

یک‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
هارمونی او اس ۴ |‌ HarmonyOS 4.0
مدیر اجرایی هواوی می‌گوید HarmonyOS 4.0 پاییز امسال دردسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

هواوی تأیید کرده است نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت موسوم‌ به HarmonyOS 4.0 در پاییز ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

انتظار داریم HarmonyOS 4.0 برای گوشی‌های هوشمند، محصولات پوشیدنی و خودروهای هوشمند دردسترس قرار گیرد. این به‌روزرسانی از موقعیت‌یابی منبع صدا با پشتیبانی از ۶ ناحیه‌ی صوتی بهره خواهد برد و امکان کنترل همزمان چندین صفحه‌نمایش را در خودروها ارائه خواهد داد.

یکی از پیشرفت‌های مهم HarmonyOS 4.0، پشتیبانی از صدای ارتقایافته‌ی کابین هوشمند است. هواوی از نتایج آموزش مدل‌های مقیاس بزرگ خود برای تقویت صدا بهره گرفته که آن را هوشمندتر می‌کند. به‌روزرسانی مذکور از ویژگی کمک پارک نیز استفاده خواهد کرد و اولین سیستمی خواهد بود که چنین امکانی را برای پارکینگ‌های سطحی و زیرزمینی ارائه می‌دهد.

HarmonyOS 4.0 جدیدترین نسخه‌ی اضافه‌شده به مجموعه راهکارهای هوشمند خودرو هواوی خواهد بود که از ویژگی‌های دیگری مثل رانندگی پیشرفته (ADS)، سیستم کابین هوشمند (ICS) و فناوری 5G-V2X پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که با بهره‌گیری از قدرت اتصال به شبکه‌های 5G، تجربه‌ی رانندگی همه‌جانبه‌تر و یکپارچه‌تری را برای رانندگان و همچنین مسافران فراهم می‌سازد.

به گزارش گیزموچاینا، HarmoynOS 4.0 یکی از بزرگ‌ترین ارتقاهای این سیستم‌عامل برای خودروهای هوشمند است. این پلتفرم، بستری بزرگ‌تر و هوشمندتر را برای اجرای برنامه‌های مخصوص خودرو فراهم خواهد کرد.

اگرچه برخی ویژگی‌های HaromonyOS 4.0 برای خودروهای هوشمند فاش شده است اما هنوز جزئیاتی درمورد قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های هواوی دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات