اندروید ۱۳ برای شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
صفحه نمایش گوشی شیائومی می ۱۱ لایت در دست
می ۱۱ لایت که سال ۲۰۲۱ عرضه شد، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را دریافت کرد. همچنان بسیاری از گوشی‌های شیائومی به نسخه‌ی جدید اندروید به‌روزرسانی نشده‌اند.
تبلیغات

شیائومی حدوداً دو ماه پیش رابط کاربری MIUI 14 را معرفی کرد که نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی سیستم‌عامل اندروید است. این شرکت دیرتر از سامسونگ سراغ توسعه‌ی نسخه‌ای اختصاصی از اندروید ۱۳ رفت و مطابق انتظار، این سیستم‌عامل را به‌سرعت در‌دسترس گوشی‌هایش قرار نداد. درحالی‌که تقریباً تمام گوشی‌های سامسونگ اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند، شماری از پرچم‌داران شیائومی هنوز به این سیستم‌عامل مجهز نشده‌اند.

به‌گزارش گیزموچاینا، رابط کاربری MIUI 14 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ هم‌اکنون در‌دسترس گوشی Xiaomi Mi 11 Lite 5G قرار دارد. برخی از گوشی‌های شیائومی نسخه‌ی اندروید ۱۲ رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده‌اند.

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت در سال ۲۰۲۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه شد. این دومین‌باری است که شیائومی می ۱۱ لایت نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت می‌کند.

نسخه‌ی جدید MIUI بخش کمتری از حافظه‌ی گوشی را اشغال می‌کند و از انیمیشن‌هایی جدید برخوردار است. این رابط کاربری به‌همراه جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید در‌دسترس شیائومی می ۱۱ لایت قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات