سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی با ویژگی‌های جدید پنجم مرداد رسماً معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی خود، HarmonyOS 3.0 را در تاریخ ۲۷ جولای (پنجم مرداد ۱۴۰۱) معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی پس از تحریم‌های ایالات متحده به‌طور جدی روی سیستم‌عامل تخصصی خود موسوم به HarmonyOS متمرکز شده است. این پلتفرم در موارد مختلفی کاربرد دارد و حالا شرکت چینی پس از انتشار دو نسخه، قصد دارد نسل بعدی آن را در چین ارائه دهد.

هواوی در حساب رسمی ویبو خود اعلام کرد که نسل بعدی سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت یعنی HarmonyOs 3.0 در تاریخ ۲۷ جولای (پنجم مرداد) رسماُ رونمایی خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های جدید و تغییراتی در رابط کاربری است.

به‌نظر می‌رسد سهم بازار HarmonyOS درحال افزایش است زیرا یو چنگدون از هواوی قبلاً ادعا کرده بود که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه، این سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند که شامل ۲۰۰ میلیون دستگاه در اکوسیستم این شرکت و ۱۰۰ میلیون محصول از تولید‌کنندگان دیگر و شرکای تجاری این برند است.

هواوی نسخه‌ی آزمایشی توسعه‌دهندگان HarmonyOS 3.0 را منتشر کرد و ماه گذشته نیز نسخه‌ی بتای عمومی را برای دستگاه‌های سازگار ازجمله سری P50، سری Mate 40 و مدل ۱۲٫۶ اینچی MatePad Pro 2021 ارائه داد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، هواوی علاوه‌بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی خود همچنین درحال آماده‌ شدن برای عرضه چند محصول جدید است که ازجمله می‌توان به اولین تلویزیون هوشمند این شرکت اشاره کرد که به‌طور پیش‌فرض با HarmonyOS 3.0 روانه‌ی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود هواوی در کنار صفحه‌نمایش هوشمند S Pro 86 خود از میت‌بوک ایکس جدید، تبلت پرچم‌دار میت‌پد پرو ۱۱ و Chang Enjoy 50 Pro نیز رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات