اپل درحال بررسی مشکلات شارژ آیپد مینی 6 پس از نصب به‌روزرسانی iPadOS 15.5 است

جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی کاربران آیپد مینی نسل ۶ پس از نصب به‌روزرسانی iPadOS 15.5، گزارش‌هایی درمورد مشکل شارژ دستگاه خود مطرح کرده‌اند و اپل اکنون درحال‌ بررسی این موضوع است.
تبلیغات

طبق یادداشتی که برای ارائه‌دهندگان خدمات ارسال شده است، اپل درحال بررسی گزارش‌های کاربران درمورد مشکل توقف شارژ در آیپد مینی ۶ پس از به‌روزرسانی iPadOS 15.5 است.

به گزارش مک‌رومرز، اپل در یادداشتی به ارائه‌دهندگان مجاز خود اعلام کرده است که از مشکل متوقف شدن شارژ دارندگان آیپد مینی ۶ که سیستم‌عامل این تبلت را به iPadOS 15.5 به‌روزرسانی کرده‌اند، اطلاع دارد. این شرکت به ارائه‌دهندگان خدمات و کارکنان خرده‌فروشی‌های خود توصیه کرده تا به مشتریان اطلاع دهند برای برطرف کردن این مشکل به‌طور موقت، دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنند تا تحقیقات درمورد این موضوع تکمیل و راهکاری دائمی برای رفع آن ارائه شود.

اپل همچنین به‌صراحت اشاره می‌کند تعویض آیپد یا باتری آن، مشکل را برطرف نخواهد کرد. این شرکت همچنین تأیید کرده که مشکل توقف شارژ آیپد مینی ۶، صرفاً یک ایراد نرم‌افزاری است. غول فناوری مستقر در کوپرتینو درحال‌حاضر مشغول آزمایش نسخه‌ی آزمایشی iPadOS 16 است و شاید نسخه‌ی عمومی این به‌روزرسانی، مشکل یادشده را رفع کند.

تاکنون تعدادی از دارندگان آیپد مینی ۶ پس از به‌رزورسانی دستگاه خود به آخرین نسخه‌ی عمومی iPadOS، در انجمن‌های گفت‌وگوی مک‌رومرز و همچنین بخش پشتیبانی اپل، گزارش‌هایی درمورد مشکل متوقف شدن شارژ تبلت خود مطرح کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات