نسخه بتای iOS 16 بار دیگر از احتمال اضافه شدن قابلیت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن به آیفون ۱۴ خبر می‌دهد

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی کد iOS 16 نشان می‌دهد این سیستم‌عامل اشاره‌هایی به قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always On Display) دارد و اپل احتمالاً این ویژگی را به آیفون ۱۴ اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

اپل در جریان سخنرانی روز دوشنبه WWDC ۲۰۲۲ از iOS 16 رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب این به‌روزرسانی، صفحه‌ی قفل کاملاً بازطرحی‌شده و قابل سفارشی‌سازی برای آیفون است. یکی از امکاناتی که در بسیاری از شایعات بارها به آن اشاره شده، ویژگی صفحه‌‌نمایش همیشه روشن بود. اکنون وب‌سایت 9to5Mac با بررسی کد iOS 16 نشان داد این سیستم‌عامل به قابلیت موردبحث اشاره دارد و به‌همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این ویژگی احتمالاً در سری آیفون ۱۴ ارائه شود.

به گزارش CNet، صفحه‌نمایش همیشه روشن، به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی مثل زمان، اعلان‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته را حتی هنگام خاموش بودن نمایشگر آیفون، مشاهده کنید. این قابلیت از سال‌ها قبل در بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد و اپل نیز از زمان معرفی اپل واچ سری ۵ از این ویژگی در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرده، بنابراین ارائه‌ی آن روی آیفون بسیار مهم است.

بررسی اولین نسخه‌ی آزمایشی توسعه‌دهندگان iOS 16 نشان می‌دهد این سیستم‌عامل از چند چارچوب مرتبط با مدیریت نور پس‌زمینه بهره می‌برد که به قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن اشاره دارد. بلومبرگ ماه گذشته گزارش داد این حالت احتمالاً در انحصار مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات