کد iOS 16 به مدل معرفی‌نشده هوم پاد اشاره می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً در کد iOS 16 ارجاعاتی به مدل معرفی‌نشده‌ی از هوم‌پاد دیده شده است. این یعنی اپل احتمالاً قصد دارد مدل جدیدی هوم‌پاد را معرفی کند.
تبلیغات

اپل در رویداد WWDC 2022، سرانجام iOS 16 را معرفی کرد و اولین نسخه‌ی آزمایشی آن را نیز دراختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. این نسخه از iOS شامل ویژگی‌های جدید ازجمله صفحه‌ی قفل کاملاً بازطراحی‌شده با ابزارک، اعلان‌های اصلاح‌شده، بهبود iMessage و... است. علاوه‌براین، در کد این به‌روزرسانی اشاره‌هایی به مدلی از هوم‌پاد شده است که نشان می‌دهد این محصول احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد.

به‌گزارش 9to5Mac، کد نسخه‌ی آزمایشی iOS 16 ارجاعاتی به مدل معرفی‌نشده‌ی هوم‌پاد دارد. این مدل به‌طور داخلی در شرکت اپل با نام AudioAccessory6 برچسب‌گذاری شده؛ درحالی‌که AudiioAccessory5 به هوم‌پاد مینی و AudioAccessory1 نیز به اولین نسل هوم‌پاد مربوط است. متأسفانه کدهای iOS 16 جزئیات دیگری از مدل معرفی‌نشده‌ی هوم‌پاد ارائه نمی‌دهد؛ اما حاکی از آن است که این سیستم‌عامل از مدل جدید هوم‌پاد پشتیبانی می‌کند.

مینگ‌چی کو ماه گذشته گزارش داد اپل مشغول کار روی هوم‌پادی جدید است و این محصول احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. یافته‌های جدید از کد iOS 16 نیز گزارش کو را تأیید می‌کند؛ زیرا هر دستگاهی که در این بازه‌ی زمانی عرضه شود، از iOS 16 بهره خواهد برد.

شایعات هوم‌پاد جدید

اطلاعات زیادی از ویژگی‌های هوم‌پاد جدید وجود ندارد. کو معتقد است این محصول ازنظر سخت‌افزاری احتمالاً تغییر زیادی درمقایسه‌با نسل قبلی‌اش نخواهد کرد و بدین‌ترتیب انتظار می‌رود سخت‌افزار این دستگاه درمقایسه‌‌با هوم‌پاد مینی کمی بهبود داده شود. مارک گورمن از بلومبرگ نیز قبلاً گزارش داده بود که اپل در حال آزمایش نمونه‌های اولیه‌ی هوم‌پاد با اپل تی‌وی به‌عنوان محصولی واحد بوده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این دستگاه هنوز برای عرضه به بازار آماده نیست و شایعاتی نیز درباره‌ی بازگشت مدل بزرگ‌تر هوم‌پاد وجود دارد.

شایان‌ ذکر است iOS 16 درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی ازطریق وب‌سایت اپل برای توسعه‌دهندگان دردسترس قرار گرفته است. نسخه‌ی آزمایشی عمومی این سیستم‌عامل نیز ماه آینده منتشر خواهد شد و انتشار رسمی نسخه‌ی عمومی آن نیز برای پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات