این گوشی‌های شیائومی اندروید 13 را دریافت می‌کنند

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
گوشی هوشمند شیائومی در پس زمینه و لوگوی سبز رنگ اندروید ۱۳ جلوی آن
بعضی از گوشی‌های هوشمند شیائومی از اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل به‌روزرسانی کنید.
تبلیغات

این مطلب در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به‌روزرسانی شده است

مدت‌ها پیش گوگل اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۳ خود را منتشر کرد. اندروید ۱۳ با نام رمزی «Tiramisu» تغییرات زیادی در سیستم‌عامل گوگل ایجاد می‌کند. نسخه‌ی جدید ویژگی‌های جذاب اندروید ۱۲ را به‌ارث برده است و قابلیت‌های بیشتری نیز به آن اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری داشته باشند.

اگر کاربر شیائومی باشید، احتمالاً کنجکاوید بدانید کدام دستگاه‌های این شرکت به اندروید ۱۳ به‌روزرسانی خواهند شد. گزارشی منتشر شده که اسامی تمام محصولات دریافت‌کننده‌ی آپدیت مذکور را فهرست کرده است.

شیائومی سابقه طولانی در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به‌موقع دارد و این سنت قرار است با انتشار اندروید ۱۳ ادامه یابد. فهرست به‌روزرسانی اندروید ۱۳ شیائومی شامل برخی از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت است.

فهرست Xiaomiui.net درزمینه‌ی گوشی‌های واجد‌شرایط دریافت اندروید ۱۳ گوشی‌هایی از‌قبیل شیائومی و ردمی و پوکو را شامل می‌شود که همگی از MIUI به‌عنوان رابط کاربری استفاده می‌کنند.

گوشی‌های شیائومی که اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد

دستگاه‌های شیائومی زیادی وجود دارند که به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند. شیائومی سخت کار کرده است تا به‌روزرسانی را تاحدممکن برای بسیاری از دستگاه‌های خود منتشر کند. درادامه، فهرستی از دستگاه‌های شرکت مذکور که آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد، آمده است:

MIUI 14 جدید مبتنی‌‌‌بر اندروید ۱۳ تجربه رضایت‌بخشی برایتان به‌ارمغان می‌آورد. طراحی مجدد سیستم باعث می‌شود هنگام استفاده از دستگاه احساس بهتری داشته باشید.

گوشی‌های ردمی که اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد

ردمی در به‌روزرسانی دستگاه‌های خود به جدیدترین نسخه‌ی اندروید موفق عمل کرده است. این شرکت معمولاً چند ماه پس از انتشار نسخه‌ی جدید اندروید، آن را منتشر می‌کند. درادامه، فهرست دستگاه‌های ردمی که با نسل جدید سیستم‌عامل اندروید به‌روز می‌شوند، مشاهده می‌کنید:

گوشی‌های پوکو که اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد

درنهایت به دستگاه‌های پوکو می‌رسیم که به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند. اگر از جدیدترین گوشی هوشمند این برند استفاده می‌کنید، به‌زودی به سیستم‌عامل جدید دسترسی خواهید داشت. MIUI مبتنی‌‌بر اندروید ۱۳ برای تلفن‌های هوشمند POCO به‌صورت داخلی در حال آزمایش است.

POCO به‌عنوان برند فرعی شیائومی شروع به کار کرد؛ اما از آن زمان به شرکتی مستقل تبدیل شده است. پوکو به‌دلیل گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌اش که ویژگی‌های پرچم‌دار را با کسری از قیمت ارائه می‌کنند، شناخته می‌شود. اگر از کاربران این برند هستید، احتمالاً از خود می‌پرسید که کدام دستگاه‌ها به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد؟ در‌ادامه فهرست این محصولات را مشاهده می‌کنید:

با گذشت زمان، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای برخی از مدل‌های پایین‌تر پوکو نیز آزمایش می‌شود.

گوشی‌هایی که اندروید ۱۳ را دریافت نمی‌کنند

شیائومی اعلام کرده است که کدام‌یک از دستگاه‌هایش به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد؛ اما دستگاه‌هایی که درادامه یادشده‌اند، به سیستم‌عامل جدید دسترسی نخواهند داشت:

شیائومی مدتی است که در صدر بازی‌های اندروید جای گرفته و به این زودی‌ها سرعت آن کاهش نمی‌یابد. امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

نظر شما همراهان زومیت درباره گوشی‌های هوشمند شیائومی و پشتیبانی شرکت از اندروید ۱۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات