OneUI 4.1 احتمالاً افزایش ۸ گیگابایتی ظرفیت رم را در گوشی‌های سامسونگ ممکن می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌ادعای رسانه‌ای مطمئن، قابلیت رم پلاس در OneUI 4.1 بهبود پیدا می‌کند تا امکان افزایش ظرفیت رم تا هشت گیگابایت فراهم شود.
تبلیغات

سامسونگ شب گذشته رسماً گوشی‌های سری گلکسی S22 را رونمایی کرد تا نشان دهد همچنان به عرضه‌ی دستگاه‌های اندرویدی پرچم‌دار تعهد ویژه‌ای دارد. گوشی‌های جدید سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری OneUI 4.1 بهره‌مند خواهند بود.

فون‌آرنا به‌نقل از سم‌موبایل گزارش می‌دهد One UI 4.1 قابلیت‌های اضافی مفیدی برای گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارد. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور برای دیگر گوشی‌های شرکت کره‌ای نیز دردسترس قرار می‌گیرد.

یکی از نکات جالب One UI 4.1، بهبودی است که در قابلیت رم پلاس (RAM Plus) اعمال می‌کند. رم پلاس قابلیتی در گوشی‌های گلکسی است که به کاربر امکان می‌دهد به‌منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، ظرفیت حافظه‌ی رم دستگاه را به‌صورت مجازی افزایش دهد. هم‌اکنون، این قابلیت می‌تواند چهار گیگابایت از حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به حافظه‌ی رم اختصاص دهد.

ظاهراً در OneUI 4.1 قابلیت رم پلاس به کاربر کمک می‌کند ۲، ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت از حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به حافظه‌ی رم تبدیل کند. با دسترسی به حافظه‌ی رم بیشتر، کارکرد اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های گلکسی بهبود پیدا می‌کند. قابلیت رم پلاس تا حد زیادی عملکردی مشابه یکی از قابلیت‌های ویندوز دارد.

سامسونگ در ویدئویی در یوتیوب اعلام کرده است One UI 4.1 بهبودهایی در اپلیکیشن دوربین اعمال می‌کند. یکی از تغییرات این است که کاربر می‌تواند حالت Pro را در تمامی دوربین‌ها به‌کار ببرد (ممکن است این تغییر در انحصار گوشی‌های سری گلکسی S22 باشد). گلکسی تب S8 و گلکسی واچ 4 نیز از بهبودهای OneUI 4.1 بی‌بهره نخواهند بود.

گفتنی است شب گذشته، سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد، گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را پرده‌بردای کرد. گوشی‌های جدید سامسونگ دوربین بهبودیافته و سخت‌افزار قدرتمند دارند و مدل اولترا به طراحی گوشی‌های سری گلکسی نوت مزین شده است. مقایسه‌ی S22 اولترا با پرچم‌داران و مقایسه‌ی گلکسی S22 و S22 پلاس با رقبا می‌تواند شما را بهتر با این گوشی‌ها آشنا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات