قابلیت رم پلاس با یک به‌روزرسانی به گلکسی A52 سامسونگ اضافه شد

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت رم‌پلاس سامسونگ با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به گوشی گلکسی A52 اضافه شد.
تبلیغات

رم‌پلاس (Ram Plus) یکی از قابلیت‌هایی است که سامسونگ در رابط کاربری وان یوآی ۴ معرفی کرد. البته این ویژگی در بسته‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ سامسونگ ارائه نشده است. غول فناوری کره‌ای هم‌اکنون قابلیت یادشده را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری در چند مدل از گوشی‌های مجهز به اندروید ۱۱ فعال کرده است. از جمله گوشی‌هایی که درحال حاضر از رم‌پلاس بهره می‌برند می‌توان به گلکسی زد فولد ۳، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، گلکسی M52، مدل 5G گلکسی A52 و مدل 5G گلکسی A52s اشاره کرد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اوایل روز جاری یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل 4G گلکسی A52 منتشر شده که قابلیت رم‌پلاس را به این محصول اضافه کرده است. این فِرم‌ور جدید با شناسه‌ی A525FXXU4AUI3 شناخته می‌شود و در آن وصله‌ی امنیتی ماه اکتبر نیز اعمال شده است.

اگر نمی‌دانید رم‌پلاس چیست، این ویژگی قابلیتی برای اضافه کردم رم مجازی به گوشی‌های اندروید است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. رم‌پلاس اساسا چهار گیگابایت از حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه را به‌عنوان رم استفاده می‌کند.

رم پلاس a52

با فعال شدن این قابلیت، رم بیشتری در اختیار سیستم عامل اندروید قرار می‌گیرد و بنابراین در شرایطی که حافظه‌ی رم اصلی دستگاه پر شود، اپلیکیشن‌ها و سایر موارد اضافه که نیاز به اجرا دارند به حافظه‌ی اختصاص داده شده به رم مجازی انتقال خواهد یافت. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این ویژگی با حافظه‌های ذخیره‌سازی پرسرعت بهتر کار می‌کند. البته این ویژگی از مدت‌ها قبل به رایانه‌ها نیز اضافه شده و حتی می‌توان روی هارد دیسک‌های قدیمی از آن بهره برد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد رم‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات